Gå til innhold

Babycomp


lit@go

Anbefalte innlegg

I går begynte babycompen min å blinke. Når jeg var ferdig å tempe spurte den etter "m" når jeg da trykker"-" så blinker de 3 lysene. Jeg venter "mensen" først på lørdag.

 

Jeg går fortsatt på p-piller, men har vært litt slurvete, ikke med vilje, hvor noen har blitt "tatt oppå hverandre".

 

Jeg har en sønn fra før hvor jeg da brukte babycompen når jeg prøvde å bli gravid med han. Og da skjedde d samme, de blinka først noen dgr mener jeg for så og lyse konstant. Men husker ikke helt når de slutter å blinke før de lyser konstant, er d noen som har blitt "lurt" av de blinkende lysene som ikke har vært gravid??

 

Har hatt en del symptomer i d siste. Vært småkvalm, luft i magen, stikkninger i magen, vondt i ryggen, sliten og trøtt, mensmurringer lenge nå...

 

Hva tror dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den bliker vel viss du har reg sex på el.. det gjør iallefall min. Men min lyste ikkje konstant før lenge etter ikm. og da hadde eg jo allerede tatt ein vanlig test..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blinker jo bare om du har registrert samleie på rundt el - og går du på pillen, så er det vel ikke like "troverdig" å bruke bc? Da vi prøvde blinket den sånn 1. mnd vi prøvde, men var ikke gravid - andre mnd blinket den frem til noen dager over ikm, da begynte den å lyse konstant og det er en bekreftelse på graviditet - så det at den blinker behøver ikke bety at du er gravid, men at det er mulighet for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...