Gå til innhold

Tegn på at noe er på gang??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har veldig mye kynnere om dagen...

Alt fra 4-12 ganger i timen. Gjør ikke spesielt vondt, bare strammer veldig. Men ved hver kynner får jeg en stikkende følelse oppi musa + at det kjennes ut som jeg må på do (bomelomme)

Har liksom ikke vært sånn før, bare de siste dagene...

Noen som opplever lignende?

Har 11 dager til termin...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ring føden å spør dem. syntes d hørtes i allefall mye ut- altså regelmessig og jeg snakket med føden nettopp fordi jeg har så vondt under kynnere. men ho sa at d ikke gjør nå,men at hvis de blei regelmessige måtte æ ringe...

Skrevet

Hei

Har det på samme måten: Masse kynnere, ikke vonde men kommer når jeg går, sitter eller ligger. Spiller ingen rolle om jeg er i aktivitet eller ikke. Virker ikke regelmessige da, men har blitt atskillig hyppigere siste ukene. Har hatt kynnere siden ca uke 15-16

Og så stikker det noe inni h.... noen ganger hehe Trenger ikke ha kynner for at det skal begynne å stikke heller.

Lurer på hva den stikkingen gjør? Er det slimproppen som kanskje kommer til å gå snart eller er det modning som er på gang? Eller er det bare babyen som presser seg nedover?

har 25 dager igjen til termin jeg, og ellers ingen vondter

Skrevet

Har samme termindato som deg. Jeg har kjent meg utrolig tung i bekken og rygg i dag og føler det presser ned i "musa" - ubehagelig rett og slett! I motsetning til deg har jeg hatt kynnere gjennom hele svangerskapet og derfor vanskelig å si for din del om det betyr noe, for meg har det ikke betydd noe.... Forandringen hos meg er dette tunge presset nedover.

Lykke til! Skulle virkelig ønske for oss begge at det er noe på gang!

Skrevet

Hei! Har vert plaget en del med slik stikking jeg og.. Va hos jordmor i dag, hun sa at det var bekkenet som gjorde seg klar til fødselen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...