Gå til innhold

Blør enda etter tidlig exu, men ingen smerter og god form... (?)

2 fine små

Anbefalte innlegg

Det er visst sånn at min kropp har ordnet opp etter exu uke 4, helt selv. Det tror jeg også, for alle tegn tyder i den retning.

Men jeg har noen svake etterblødninger enda, som er alt fra slimaktige med noen lyserøde koaguleringer i (litt sånn hormonblødninger tror jeg), de er fredelige (om det går an å si det) og det merkes bare når jeg tørker meg etter....dere vet (unnskyld grafikken her) og så er det innslagsvis noe brunlig, det tror jeg kan være fordi det er lenge siden jeg var på diddelido...

Men det er ikke nødvendig med noe beskyttelse/tampong eller noe, og det er bare veldig lite.

Noen som vet hva dette mest sannsynlig er og hvor lenge det kan holde på?

Merker at jeg er merkbart bedre i form på alle måter hver dag, og at oppblåst mage er på vei til å forsvinne, søvnmønsteret er tilbake og forbrenningen godt i gang igjen. Ikke hovne pupper lengre, felter som var merket rundt navlen grunnet miniblødning inn i bukhulen er helt borte, og jeg har dobbelt så mye energi som for bare en uke siden. Orker mer og er på stigende kurs.

Men, disse små- eller etterblødningene, hva er det? Har blødd ca 2 uker i forbindelse med selve spontanaborten, og så opphold ca 4 dager, så 2 uker til med noe som nok var TR og litt rester (unnskyld grafikken igjen) og så en uke nå med disse merkelige etterblødningene.

Det stikker litt i både høyre og venstre side i kveld, er det hele meg som er på vei til å få igjen rytmer og sykluser, og muligens et egg som er på gang eller er det noe jeg bør sjekke ut?

Blir veldig glad dersom noen mener noe om dette....evt har tanker.

Takk

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...