Gå til innhold

Søvn.igjen...hvor.mye.sover.de.små.nå?


Bratsj

Anbefalte innlegg

Min.gutt.(2,5mnd).sover.fra.22.30.på.kvelden.til.ca.7-8.om.morgenen.

På.dagen.sover.han.sånn.ca.10.til.13.og.16.til.18.og.så.en.liten.blund.fra.19.til.20.30.

Lurer.litt.på.å.begynne.å.legge.ham.tidligere.men.han.sover.kanskje.for.mye.på.dagen.til.det?

Kanskje.burde.kutte.ut.siste.blunden.og.heller.legge.for.kvelden.kl.20?

Hvis.han.ikke.da.bare.våkner.igjen.kl.22....?

Hvor.mange.ganger.ammer.dere.iløpet.av.natten.og.hvor.lang.er."natten".deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det varierer veldig.hun er flink til å sove på natten, fra ca 24 til 08, pupp også et par timer til, ofte til rundt 12. på dagen sover hun ikke så mye, kanskje to til tre timer, pluss minus. hun er 8 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HELDIGGRISER!!!!!!!!!

 

Min prinsesse sover fra ca 21.00 til 01.30, spiser og sover til ca 04.30, spiser og sover til ca 06.30......... spiser og hvis jeg tar henne opp i senga vår så sovner vi igjen. Hvis ikke jeg tar henne opp i senga vår etter mat 06.30 så sovner hun ikke.

 

Sover egentlig ikke på dagen heller... kun korte dupper.... skjønner ikke at hun ikke er utslitt.

 

Ønsker gjerne tips om hvordan få henne til å sove lenger uten pause på natta.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heldiggriser indeed!

gutten min sover omtrent fra 22 tl 2 og igjen fra 3 til 7... etter det blir det morgenstell og vi ligger i samme seng og skravler litt.

 

han sover en del på dagtid, men nesten aldri mer enn en time i strek..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bader snuppa vårres fast kl.21.00 hver kveld,så får hun mat og sovner mellom 22-23.. da sover hun til alt fra 05-07,varierer litt,får da mat og sover 3 timer til.Når hun våkner da tar jeg henne opp i senga mi,så ligger vi der å fniser og skravler litt..

Står opp i 9-10 tiden,tar morgenstell og får mat.

så bruker hun å sove litt fra 12-1300.(sover lengre hvis vi er på trilletur), og fra 16-1800 og kanskje mellom 20-2100,varierer litt..

De siste dagene har hun sovet mindre,men desto mere sutrete :(

Hun blir jo 3 måneder nå,så da er de vel mere våkne på dagtid og sover mere om natten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er rutinen at vi bader rundt kl 19 så får hun mat rundt 1930 eller 2000 hvis hun får mat kl åtte er hun vanligvis helt utslitt kl 20.30. Da legger jeg henne bare i sengen sin. Pleier å lage litt lyder når hun mister smokken, men denne bare gir vi til henne så sovner hun igjen. Så hun sover fra 20 til 0230 da er det litt mat, så sovner hun vanlivis med en gang igjen.. Kommer litt ann på om det er bæsj i bleie eller ikke. Så sover hun til kl 0730 da er det mat igjen og morgenstell og lek. Så er hun trøtt igjen kl 0830 da tar hun seg en powernap sover i ca 3 kvarter. Lekestund igjen og mat rundt kl 11. Etter det kan hun sove alt fra 1 time til 3 timer. Kommer ann på om vi er ute og triller. Så er det mat igjen rundt kl 16. og en ny liten lur kl 1730 men bare en halv time eller noe. så er det bad og mat igjen og så natta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kveldsstell i 21-tia, spiser og sovner ca 2130-22. Sover da til 6.30, pupper og sover til 9.30. Sover også en langblund fra ca 1230-1630. Er mye våken og noe sutrete på ettermiddagen. Noen små blunder på kvelden, ingen skikkelig soving før leggetid. Er fornøyd med at hun sover så mye på natta da =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legg ho mella 20-21.

Sover tell i 05 tia. amme, sovne på skuldra...

Så sover vi tell 11 ca.

Føle mæ litt bortskjemt ja..

Nyt det så lenge det vare. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...