Gå til innhold

aaahhh. jeg er KVALM...


L-O-V-E&prinsen+spireimagen:)

Anbefalte innlegg

NÅ er snart 7 uker på vei og kvalmen har virkelig meldt sin ankomst. Er kvalm om mårran, ettermiddag og kveld. Spesielt ille når jeg er på jobb hvor jeg ikke kan små spise hele tiden...

Er så redd for å spy på jobben:( Har brekt meg kjempe mange ganger, og spydd hjemme... Vil ikke være noe særlig siden ingen vet at vi er gravide. (det vil jeg ikke at folk skal vite enda, siden de forrige svangerskapene).

Noen som har noen gode råd? Hva bør jeg spise? Er så lei all mat, og matlukt gjør meg bare KVALM...

men tar dette som et godt tegn i og med at jeg ikke har vært såå kvalm de 4 andre gangene... Håper spiren klorer seg fast. Blir spennende å se på ul i neste uke.

Ble litt sytete innlegg, men trengte bare å få det ut... Har ikke så mange å snakke om dette med, annet enn sambo:)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fått tips om å lage ingefær te med fersk ingefær. Eller tygge på litt ingefær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også kjempedårlig sist jeg var gravid. Da knaska jeg salt lakris hele dagen... kanskje ikke så sunt, men det hjalp for meg.

 

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja går å små knasker sånn pops greier. Det har holdt det i sjakk i kveld på jobb iallefall...

Ikke så veldig sunt nei, og egentlig har jeg bare lyst på mat.... Men det byr meg bare imot...

mirredutt: Fikk du gutt eller jente?=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det eneste som hjelper meg er å små spise.men jeg orker faktisk ikke å legge på meg masse, så prøver å ikke spise så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk gutt.

Svangerskapet mitt var som følgende:

- kvalm i 4 mnd

- masse halsbrann

- ingen hårvekst på leggene

- midje, så ikke magen bakfra

- 25 kg +, hehe

- ingen store diller, eller jo.. måtte ha en kvikk lunsj om dagen og 1 liter kald melk!

 

:o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...