Gå til innhold

Ang. fødeplass: Bærum, Ullevål eller Riksen?


mirredutt

Anbefalte innlegg

Jeg bor rett i nærheten av Bærum og fødte der for tre år siden, men var ganske misfornøyd med barseloppholdet. Lurte litt på om jeg skulle søke fødeplass på riksen eller ullevål for jeg har hørt mye positivt om de, men vet ikke om det er noe vits... Er kanskje best å velge det sykehuset som omtrent ligger rett utenfor stuedøra..?

 

Hvilke formeninger har dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en venninne som fødte på riksen og var veldig fornøyd, så jeg vil også føde der.Men det er vel mye individuelt hvor man vil føde og hva slags erfaringer den enkelte har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flere venninner som har født på Bærum og er kjempefornøyd med det- spesielt koselig på barsel (synes nå jeg) i forhold til Riksen der jeg har født to ganger... Men jeg var jo fornøyd m Riksen også, da. Synes bare det var litt vel upersonlig og lite gjestefritt i forhold til barselbesøk. Måtte gå ut i gangen for å treffe venner og familie.. På Bærum har de eget besøksrom- mye hyggeligere.

 

Men alt dette legger man vel ikke så mye merke til når man først er der:o)

 

Min beste venninne fødte på Ullevål, og hun var kjempefornøyd med det... Besøkte henne på pasienthotellet der, og det er jo litt deilig å ha eget rom:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...