Gå til innhold

Da har jeg snakket med Riksen

Anbefalte innlegg

... og alle de 26 eggene var modne nok for befruktning, men i dag var bare 7 befruktet. Og alle 26 eggene var "rare" (hadde hvite flekker).

Pokker!

Men vi skal sette inn i morgen, og så lenge ikke Riksen har noen god forklaring på hvorfor de er "rare" kan vi jo *krysse* vi alt vi har for at det kaaaaaanskje skal gå denne gangen (slev om det er som å tror på julenissen, tannfeen og stroken på en gang).

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8328721-da-har-jeg-snakket-med-riksen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Dear Snofilla

7 er ikke saa verst, lykke til i morgen, jeg skal be masse for deg ogsaa, be postive!!!

i morgen er den dagen, tro paa det

i morgen jeg skal faar vite hvor mange av mine 8 befruktet egg er friske, haaper minst EN!!!, statistiks sier at bare 30/40% er friske, det betyr 2 eller 3,

cheer up,

jeg ber, og ber hele dagen!!!

un abrazo

Hei snøfilla!

Rart det med de "rare eggene" og at du en gang hadde ett egg som ikke var slik... Du har sikkert diskutert med flere embryologer. De vet jo mer om dette enn hva legene gjør...

Har jo hørt om andre med andre varianter av rare egg som har blitt gravide og fått fine babyer! Håper de har formidlet noen slike solskinnshistorier til deg på Riksen? Ønsker at det kan skje for deg også! Ikke mist motet. Tenk på alle de som ikke har rare egg, men som også har trengt noen runder før de har blitt gravide! Der det er egg er det håp!!! :-)

Krysser masse fingrene for deg snøfilla!

Så bra at du fikk 7 befrukta egg!!

Skjønner godt det er frustrerende å ikke vite hva de hvite flekkene er, og hvilken betydning de har for utfallet.

Du må forsøke å være optimistisk og tenke positive tanker.

Håper så inderlig at det skal være deres tur nå!!

Stor klem til deg Snøfilla!!!

Gratulerer snøfilla!! Så lenge vi ikke med sikkerhet vet at de flekkene gjør noe skade (for det har ingen direkte sagt ikke sant?) så skal dette gå like bra som med hvemsomhelst andre!!

Og du....julenissen finnes.....han bor på Nordpolen....

Tannfeen vet vi alle finnes, hvem andre var det som skaffet med de myntene i eggeglasset da jeg var liten...?

Og storken finnes også (men han kommer ikke med babyer, men han finnes ;))

AMEN :o) Så nå krysser jeg alt jeg har for fine befruktninger og delinger til i morgen og ser fram til oppdateringer fra deg :o):o)

Mange klemmer fra

Takk for svar alle sammen:-)

Jeg mener ikke å være hysterisk eller klagete (har ikke sans for at det blir så mye av det her inne), men Riksen har sagt som følger:

- Eggene ser "rare" ut, dvs. de har hvite flekker

- Disse flekkene forsvinner ved befruktning, men eggene rangers som dårlige like vel (mye fragmentering og "ujevnheter" som gir reduser kvalitet)

- dr. Tanbo sa i klar tekst at "disse eggene ser ikke bra ut!" før uttaket i går (han uttalte seg da om egg fra tidligere forsøk)

- Riksen kan ikke gi noen forklaring på hva flekkene er, men kromosomfeil har blitt nevnt (selv om blodprøven som mannen og jeg tok i fjor sommer var fine)

- Riksen er skeptikse til PDG (testing) av eggene mine fordi det ikke er sikkert de vil tåle det, men det må evnt. en utenlandsk klinikk avgjøre

Jeg har ingen barn og har aldri vært gravid, og dermed er det svært vanskelig å tro på at undere kan skje. Hadde jeg bare vært gravid én gang før kunne jeg kanskje trodd at det ville skje igjen - men akkurat nå gjør jeg faktisk ikke det.

Klem

Skjønner at det ikke er lett... Vi er alle i en tøff situasjon, men det er litt spesielt også når man er litt alene med en tilleggsproblemstilling oppi det hele. Synes du er tøff og utholdene, og det at du ikke gir deg, og tenker alternativer som utlandet og PDG er imponerende!!! Inspirasjon til oss alle!!! Er sikker på at denne "driven" din gjør at du en dag sitter med babyen din hos deg!

Krysser fingre og tær for de 7 eggene dine!!! .:-)

Hei snøfilla

7 befruktede egg er ett mer enn forrige gang! Håper virkelig at selv om eggene har disse flekkene, så er det ett som fester seg nå og blir der i 9 måneder! Så lenge Riksen ikke kan si noe mer om disse flekkene, er det jo et håp, selv om det ikke virker sånn nå :o)

Skal krysse fingre for deg! Lykke til med innsetting!!!

Har du forresten bestilt akupunktur i forbindelse med innsettingen? Jeg var hos Vibeke i dag, hun stråler virkelig!

Klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...