Gå til innhold

Dere som bor i Oslo, hvor i byen?

bokormPåOvertid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bislett / Adamstua. Har bodd her i mange år, og elsker området. Gleder meg til å ta med babyen opp i Stensparken når sola kommer, eller bort på Veterinærhøyskolen for å se på hestene om sommeren.

Hvor gamle er dere andre som bor i Bislett området? Selv fyller jeg 26 når babyen er kommet.

Skrevet

Kalbakken.

Hyggelig område med mange gamle borettslag, godt utvalg av matbutikker og god kollektivtrafikk. Men litt langt/krøkkete å komme seg til skogs, selv om det ligger forholdsvis nærme marka. Dessverre.

Skrevet

Flytta til Torshov fra St.Hanshaugen like før jul :)

Skrevet

St.Hanshaugen her, bodd her i mange år og stortrives med det

Skrevet

Hei hei..jeg er også på Adamstuen,tyggis!

Skrevet

Oj, en del fra Adamstuen! Så gøy. Milva76, vi sees nok på La Sosta, ja! Leste forresten i Aften aften tidlligere i uka at det blir cafe på toppen av Stensparken i sommer. Blir forhåpentligvis et bra alternativ til St.hanshaugen.

Skrevet

Hei!

Jeg bor også på oppsal og skal ha mitt første barn i slutten av juni!

Skrevet

Adamstuen! Skal ha bebi, vår første, 28.juni.

Tror det blir mye Stensparken på meg også...!!

Skrevet

He he - dette sier jo litt om hvilken bydel det blir vanskeligst å få småbarnsplass i bhg til neste år ....

Skrevet

Santanshaugen her også...Men håper å flytte til grunerløkka/sofienberg iløpet av sommern, før knerten kommer i aug...

• 2 uker senere...
Skrevet

her bor vi på høyenhall.. men er vokst opp på oppsal jeg da.. så d var et par tre stykker som bodde der:)

Skrevet

Jeg bor på Teisen/Fjellhus :)

Skrevet

Vestre Aker her.... og det var jeg visst alene om. håp om barnehageplass da. Jobber på Adamstuen da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...