Gå til innhold

drømmer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våkna i mårrest, og tenkte "herregud, hva om jeg har slått på magen mens jeg lå og sov!"

Jeg drømte nemmelig at noen slo meg i magen, og at jeg slo han tilbake, maange ganger.

å nå tenker jeg, hva om jeg slo magen min i søvne?? Vet det høres helt rart ut.. men får sånn tanker om at babyen ikke har det bra nå osv =/

Jeg ville vel våkna om jeg hadde slått, men hva om... hoff, dette var ikke no allright start på dagen. Håper ikke jeg har gjort noe i søvne som jeg sikkert aldri finner utav, som har skada babyn ellernoe..!

Velger å være anonym med dette..

Setter pris på svar, kansje noen har tenkt noe i samme bane noen gang..?

Mvh Overbekymra Mor!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du trenger å bekymre deg, men hvis du merker at det er mindre aktivitet så kan du jo kontakte lege/jordmor/føden.. Du trenger jo ikke nevne drømmen hvis ikke du vil..

Skrevet

Tviler sterkt! underbevisstheten din ville nok "stoppet" deg om så var tilfelle :) Det går nok så bra så. Uansett så tror jeg ikke man har de helt store kreftene sånn på natterstid, og du ville garantert ha våknet hvis du lå å slo deg hardt i magen! Du har sikkert bare drømt dette, pga du er livredd for at noe skal skje med det kjæreste du bærer på!

Tenker du kan ta det helt helt med ro :)

Skrevet

Jeg hadde en syk drøm selv i natt; drømte at vi kom hjem fra sykehuset og skulle legge vår lille sønn. Vi visste ikke helt hvor han skulle ligge så vi tullet han inn i noe lammeskinn og la han på strykebrettet, av alle steder! Så drømte jeg videre at når jeg kom inn for å sjekke at han hadde det bra, så hadde han ramlet ned. Husker tydelig at jeg tok på brystet for å sjekke om han fortsatt pustet...og heldigvis gjorde han det. Men det var ingen hyggelig drøm, fikk skikkelig dårlig samvittighet og følte meg som en slem mor!

Skrevet

Tusen takk for svar!!

Snakka med en lege i dag, og hun sa det var normalt å få litt rare tanker og følelser, samt. drømmer når man går gravid. Mange grunner til det.. Så jeg var verken unormal eller alene om dette kunne hu bekrefte!

Men er så ekkelt å ha det sånn når det står på..

men igjen, tusen takk for svar:))

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...