Gå til innhold

noen som skal til behandling på st.olav

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

går du på arbeid eller er du sykmeldt no?

jeg ble så trett av synarela sprayen at jeg er sykmeldt tom 23 mars

er veldi spnet på hvordan det her går.

hvor kommer du fra i landet ds?

jeg går på jobb ja, skal faktisk på nattevakt. Men det er helt jævlig, er også veldig sliten, og er så fryktelig humørsyk. er sykepleier, så må jo være så snill hele tiden...det er vanskelig nå. Jeg er fra steinkjer. Enn du/dere?

fra ålesund kommer vi ,jeg er kokk.er glade keg ikke er på jobb veldi humørsyk.tar spray 8 morgong og 8 om kvelden.det er nsten som å ta sovemedesin.når skulle du inn på st.olav?heldi du du har ikke så alng vei

Annonse

jeg skal den 19.mars, men dere blir el på hotell der da! Da kan vi jo kanskje ta en kopp kaffe :-) Sprayer morgen og kveld jeg også... det sliter når jeg er på nattevakt. Jobber på sykehuset, så det er mye å gjøre på natten. Har dere barn fra før?

vi har hver vår sønn. Mannen min er 37 og har en sønn på 17 :-) jeg har en sønn på snart 7. Men nå vil vi altså ha kjærlighetsbarnet, og sønnen min på 7 savner en lillesøster eller lillebror. Han maser hele tiden om det :-) vi har også mange kjente i byen, blant annet søsken begge to, men vi velger å være på hotell i og med at vi får dekt det. Dette kan jo også være litt spesiellt følelsesmessig, så derfor vil vi være alene disse dagene i byen. Deilig å slappe av på hotell, med noen restaurantbesøk :-)

Hei! Ser det ble en liten skravletråd av denne "80-modell-sida" og jeg falt litt ut.... Jeg vil være med! Jeg er fra Tromsø og har derfor ganske så lang reisevei. Vi drar hele familien (jeg, mannen min og sønnen vår på 4 år) til Trondheim på fredag og må belage oss på å bli der ut hele uke 9. Grugleder meg!

Føler meg i fin form - mye bedre enn jeg hadde trodd. Stikker og river i sidene om dagene, men det tar jeg som et tegn på at det produseres (mange, håper jeg!) egg. Litt trøttere enn ellers, men det er til å leve med. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...