Gå til innhold

omvisning på sykehus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på om noen vet når det er normalt med omvisning på sykehus/fødeavdeling?? Må man bestille time selv???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på noen plasser er det vanlig..

andre ikke..

her er det vanlig og det er jordmor som ordner med alt...

Skrevet

På sykehuset telemark, skien, er det omvisning den første i hver mnd, da er det bare å møte opp. men aner ikke hvordan det er andre steder. Men dette er noe jordmor vet/skal informere om.

Skrevet

Vi fikk brev fra sykehuset med time til jordmor samtale, så stod det at hvis de hadde tid kunne vi få omvisning også.

Jeg synes det er kjempe kjekt å ha vært der. Leverte ønskebrev som ble lagt i journalen og greier, så nå er jeg klar:)

Skrevet

Hadde forresten ca 3,5 uker til termin når vi var der.

Skrevet

På Rikshospitalet må du søke om plass på omvisning selv. Vær tidlig ute, for vi fikk i utgangspunktet ikke plass på fødselsforberedende kurs selv om jeg ringte da jeg var i uke 29...

Skrevet

Jeg fikk bedskjed om at det var siste tirsdag i hver måned kl 18.00 at det var omvisning i skien??? Hmm....

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at dersom jeg ikke ville gå på fødselsforberedende kurs, men kun ta omvisning måtte jeg ringe å bestille time selv. :)

Skrevet

Fikk også beskjed om siste tirsdag hver mnd kl 18 (Skien)

Skrevet

Hvis du ringer ullevål, får du sikkert vite det der... Eller om du har jm så kan du spørre henne evnt lege. Greiest å ringe sykehuset selv kanskje...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...