Gå til innhold

mye liv i uke 35??

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror jeg har ett rolig barn i magen, de to andre barna mine har sparket meg i hel i ribbebeina, men det gjør ikke denne tullen her, jordmor mente hun lå i seteleie, så det kan jo være det. men nå den siste uken er det så mye bevegelser der inne... andre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaaaaaaaa................... Det er nesten ikke fred å få. Døgnet rundt er det full fart her! Greit å kjenne liv, men av og til gjør det vooooooondt!

Skrevet

er en del aktivitet der inne ja=) selv om eg egenlig føle at babyen er blitt litt roligere nå mot slutten....men får merke at den er der=) =)

hva tid har du termin?

Skrevet

ja det er bra vi er fler, hele tiden.... syns det koslig, trenger ikke bekymre oss iallfall, men det er rart å gå fra sånn mmiddels til liv og plutselig masse, trodde babyen sov mye de siste ukene...

Skrevet

30 mars..

Skrevet

ååå det er heldigvis ikke så lenge igjen, venter en prinsesse, du då, hva venter du, ?

Skrevet

nei, heldigvis nærmer det seg=) vill bare ha gullet mitt ut nå....vi vet ikke hva kjønn det er så er veldig spente=) eg har en følelse på gut da men.....=)

Skrevet

hehe ;)

lurer på hvem av oss som føder først da ;)

siden begge er førstegangs ;)

Skrevet

ååå då er det jo ekstra spennende, syns alle vet kjønnet, derfor tenkte jeg ikke over det, jeg venter nr 3 og ville vite det denne gang, jeg fikk mine 2 andre barn veldig tidl, så de er litt store nå, og måtte ha kjøpt masse nytt, de to andre er gutter. så det blir spennende med en liten jente denne gang, helt uvirkelig.. tenk om det kommer en gutt til, he he, men de er jo flinke til å se det i dag, da blir det iallfall en gutt i rosa klær.... hvilket sykehus skal du føde på??

Skrevet

*KiNeღMaRsGuTT*HøyGravid

ja, det blir spennende=) vi får holde hverandre oppdatert;)

Skrevet

eg skal føde på Stord Sjukhus i Hordaland...du da?

Skrevet

ja det blir spennende å se, hvem som får først, hvilket sykehus? noe skjer på maskinen min... halvparten av det dere skriver forsvinner...irriternde...

Skrevet

jeg skal føde på haukeland i bergen..

Skrevet

jaaaaa, kjempe mye... av og til er det skikkelig vondt, akkurat som vanlige rier, er redd det skal åpne seg når jeg har så mye vondt, hørte nemlig om en annen her inne, det hadde skjedd med, og hun hadde hatt så masserier og visste ikke at fødselen var i gang.

Skrevet

oi da!!!! håper det går bra...har ikke kjent noe særlig til kynnere før nå den siste uken. kjenner de tar tak i magen og bak i korsryggen, og mensmurringer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...