Gå til innhold

Bør kanskje ikke bade i badekar lenger jeg nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har åpning på 2 cm... Og nå slo det meg at det kanskje ikke var så lurt å bade lenger...?

Hm...

Skrevet

Hmm.. Det må jo gå bra? Hva med de som plasseres i badekar på føden da? For å lindre smertene? De har jo som oftest åpning....

Skrevet

Hm.... Jeg var i badekaret et par timer før siste fødsel jeg da. Gikk jo fint det. Ungen ligger jo i "vannposen" sin den likevel! ;)

Skrevet

Ja, tenkte på det også... Men der er det jo fødsel like rundt hjørnet.

Skrevet

Også trykte jeg litt for fort...

Jeg er bare 34+1

Skrevet

Jeg ville nok ringt JM først, fordi om du har så stor åpning så er faren for infeksjoner til stede... Vet jo at mange bader for å lindre smertene, men har forstått det slik at det er flere bakterier i et badekar hjemme enn det de har på sykehuset!

Det kan godt hende det ikke er noe problem, men jeg villa spurt først! Det er litt kjedelig viss du får infeksjoner så nært oppi fødselen...

Noen tanker, ingen fasit! :o)

Skrevet

Nei, tror du kan bade jeg ja! Men hold deg unna offentlige boblebad og badekar :))

Skrevet

Jeg har hørt at så lenge vannet ikke har gått, er det ikke noe problem, men hvis vannet har gått så skal du ikke bade.Men ville kanskje ringt å hørt for å dobbelt sjekke, siden en hører så mye forskjellig :)

Skrevet

spurte føden om akkurat dette me bading i dag jeg.. selv om jeg har åpning så ligger babyen i vannposen. så d er ikke noe farlig å bade. men seff ikke i offentlig bad. kos deg me ett varmt bad du :)

Skrevet

Jeg har 2-3 cm åpning, slimproppen er gått. Har masrier.. fikk beskjed om å legge meg i badekar=) Så det går nok helt fint..

Skrevet

Spurte jm om dette, du kan bade så lenge vannet ikke har gått..

Om vannet har gått kan du bare bade om du har rier...

Kos deg i badekaret du :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...