Gå til innhold

Flere med nurket i seteleie i uke 33?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å bli skikkelig stressa, har ikke lille juniorsjefen tenkt til å snu seg snart???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp... min lå i seteleie da, skal tilbake til jordmor om en liten uke, for å se da, jeg har nemlig født i uke 36, og nå er jeg i 35, så hun har bare med å snu seg...

Skrevet

ja jm tror jenta mi ligger i seteleie. er andregangsfødene og i uke 36+3. Skal på ny kontroll i morgen.Håper hun har snudd seg men kjenner ikke slik ut.

Skrevet

Ja, min var i seteleie i uke 33. Var på kontroll igjen idag, er nå 34+3 og nå hadde han snudd seg med hodet ned, men han kunne fremdeles snu seg rundt igjen, da legen.

Jeg spurte når han burde være snudd før jeg begynte å bekymre meg. Han sa to uker før termin. Så vi har visst god tid. Er forresten 2. gangs, så de fester seg også senere da...

Skrevet

Mitt ligger ikke sete, men i tverrleie. Skal til JM 8 mars for å se om ungen har snudd seg, men den har ligget sånn mer eller mindre sia uke 28, er i uke 33 nå. Håper den snur seg selv. Dette er min andre, søstra blir 9 år i mai.

Skrevet

jenta mi lå i seteleie hele svangeskapet... til å med på kontroll i uke 39... var aldri snakk om snuing... men da hun kom i uke 42 kom hun med hodet først :) så at han/hun ligger i sete i uke 33 er nok ikke noe å bekymre seg for... kan jo enda ligge 7 - 9 uker i magen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...