Sissimori Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Begynner å bli skikkelig stressa, har ikke lille juniorsjefen tenkt til å snu seg snart???
tuppen og lillemor Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 jepp... min lå i seteleie da, skal tilbake til jordmor om en liten uke, for å se da, jeg har nemlig født i uke 36, og nå er jeg i 35, så hun har bare med å snu seg...
Katta:o) Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 ja jm tror jenta mi ligger i seteleie. er andregangsfødene og i uke 36+3. Skal på ny kontroll i morgen.Håper hun har snudd seg men kjenner ikke slik ut.
Frk. Vable Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Ja, min var i seteleie i uke 33. Var på kontroll igjen idag, er nå 34+3 og nå hadde han snudd seg med hodet ned, men han kunne fremdeles snu seg rundt igjen, da legen. Jeg spurte når han burde være snudd før jeg begynte å bekymre meg. Han sa to uker før termin. Så vi har visst god tid. Er forresten 2. gangs, så de fester seg også senere da...
PlinkiPlonk Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 Mitt ligger ikke sete, men i tverrleie. Skal til JM 8 mars for å se om ungen har snudd seg, men den har ligget sånn mer eller mindre sia uke 28, er i uke 33 nå. Håper den snur seg selv. Dette er min andre, søstra blir 9 år i mai.
Emilie Jeanette&Linus Matheo Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 jenta mi lå i seteleie hele svangeskapet... til å med på kontroll i uke 39... var aldri snakk om snuing... men da hun kom i uke 42 kom hun med hodet først så at han/hun ligger i sete i uke 33 er nok ikke noe å bekymre seg for... kan jo enda ligge 7 - 9 uker i magen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå