Lillolita Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Kan vannet gå litt og litt, eller kommer det i et plask, på en måte? Hvor mye vann er det egentlig det dreier seg om? Jeg har hatt kraftige kynnere og menssmerter i et par dager, føler at både kropp og sjel forteller meg at ting er i gang. Våknet i dag tidlig og trodde nesten jeg hadde tissa på meg, var et melkeglass, ca, med klar væske uten lukt. Ikke slimete. Det har rent litt siden òg. Jeg lurer på om dette er et sikkert tegn, og at jeg bare burde pakke bagen nå. Det rare er at i dag føler jeg at min generelle, fysiske tilstand er mye bedre enn på mange dager.
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Ja.. Du kan lekke litt og litt. Ville ringt føden jeg... Lykke til!!
ane75 Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 ja fostervannet kan lekke litt og litt.Det opplevde jeg med første mann. Trodde at jeg tisset på meg.Tok bare 3timer fra riene startet til han var født.Så jeg råder deg til å ringe føden. Lykke til
tuppen og lillemor Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 ja syns du skal ringe, det er jo ikke alle som har så mye fostervann heller, og dersom hodet er festet kan det komme mindre av gangen.. masse lykke til..
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 Ja, det var slik vannet mitt gikk, så jeg ville nok kontaktet føden dersom jeg var deg.
Baila Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 Ja, det kom det på meg og, skulle gå ut i gangen fra soverommet, då det begynte å renna litt. 5 timer etter begynte riene. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå