Gå til innhold

Noen som vet noe om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis eggløsningen skjer i den venstre eggstokk, fester egget seg også på venstre siden da? Og omvendt med høyre? Eller er det hipp som happ, liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egget fester seg i livmora, ikke på høyre eller venstre side.

Skrevet

Hehe, ja, jeg vet det, men det legger seg jo til den ene eller andre siden. Da jeg var gravid så vi på ul at det lå på høyresiden i livmora, og den gangen hadde jeg EL fra den høyre eggstokken, så jeg bare lurte på om det alltid er noen sammenheng. Litt vanskelig å forklare:)

Skrevet

Jeg tror det ikke har noe å si, jeg tror egg lever litt inni der, og så fester det seg der det fester seg. Det kan for eksempel feste seg veldig langt nede, som det gjorde på meg en gang, da var det så langt nede at det var grunnen til at det ikke festet seg ordentilig, rett og slett fordi det lå ved åpningen nedover (gud, skrekkelig med anatomien her, er det mormunnen?)

Men jeg synser litt på bakgrunn av egen erfaring her altså.

Skrevet

Ja, det "svever" vel litt omkring der nede før det evt fester seg. Jeg kjente at egget kom fra venstre eggstokk denne mnd, og i dag tidlig, en uke etter EL, stakk det plutselig helt nederst litt på høyre siden, så jeg begynte bare å tenke og undre litt... :)

Skrevet

Men så fint da! Håper det er en liten vims som surrer rundt der nede og har funnet en hybel... Det hadde vært noe det, lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...