Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Jeg får bare etterrier, ikke noe annet skjer. Er dette vanlig?
3 skatter ute:) Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 merket heller ikke at det var noen virkning i starten, var som du sier bare etterrier. men så, etter noen månder da jeg syns det gikk treigt og brukte soprayen,så vips rat melka som bare det. nå trenger jeg ikke sprayen, bare sniffer inn med nesen som da jeg tok spray, så holder det:)
Nye sprell Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Hm. Jeg har brukt sprayen i perioder. Noen ganger jeg har brukt den i forbindelse med pumping kan jeg se at melken løsner uten at det kjennes (stikker) på samme måte som det gjør med "naturlig" utdriviningsrefleks. Kan det være slik hos deg også?
snull Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 jeg har brukt syntocinon i nå snart 6 mnd, og den første/de to første månedene syntes jeg ikke jeg hadde noe effekt av den....merkelig ja! Sier ikke at man må bruke den en stund for at den skal virke, men jeg opplevde også at den ikke funket på meg i starten....vet ikke hvorfor!?
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 Så rart, hos meg har det funket helt toppers! Faktisk avhengig av det.
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 22. februar 2007 #6 Skrevet 22. februar 2007 Jeg får liten eller ingen effekt av sprayen. Kun mensvondt/etterrier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå