Gå til innhold

Hvordan ser slimproppen ut? Obs. ekle detaljer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble strippet io går. JM sa at jeg kunne komme til å blø litt. Har ikke sett antydning til det... Men da jeg var på do før jeg skulle legge meg i går, kom det masse tykt slim i papiret (gulaktig, kanskje nesten litt sånn som "grønn" snørr). Har veldig mye utflod om dagen og det kommer alltid mye på papiret, men det er som regel blankt eller svakt gult. Dette hadde annen konsistens og farge. Kan det være slimproppen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres sånn ut! har ingen erfaring men har lest av andre her inne, og din beskrivelse passer veldig på slik de har beskrevet slimproppen!

Skrevet

Syns å huske at "min" slimpropp var helt blankt slim med blod i...

Men husker ikke detaljer, hadde vonde rier da, og det er 4 år siden, så det kan godt hende det var litt gult og, uten at jeg husker det. :)

Skrevet

Veldig seigt og gult-blankt-utvanna cola brunt.. hehe.. Min kom ikke på en gang, men over flere dager... med blodstriper i..

Skrevet

Veldig slimproppete! Slimproppen er snørraktig ytterst i limorhalsen, nesten litt grå.. - så er den mer og mer snørraktig oppover og helt inn imot fosterposen er den mer blank-geleaktig og kanskje er det små spor av blod i den.... når JM sa du kunne blø litt kan hun ha ment at hun kan ha skapt litt sår UTENPÅ som kunne blø litt og at det må skilles fra om det kommer blod innenfra -

Jeg syns at det høres ut som proppen og som om strippingen har hatt god effekt. Kjenner du ungens hode tynge imot åpningen på innsiden, gå og gå og gyng og gyng, så stripper det liksom litt på innsida og kan bidra til å skape åpnende rier :-)

Ellers syns jeg at om du blør noe særlig mer enn en femmer/tjuekroning av friskt blod, så skal du uansett ringe føden å høre!!!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...