Amy85 Skrevet 21. februar 2007 #1 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg var hos gynekologen for en uke siden, og fikk resept på pergo-time og metformin. Skulle starte på pergo på 4.syklusdag, og måtte ringe gynekologen med en gang jeg fikk mensen for å få en time ca. 14 dager etter mensen hadde startet for å se hvordan pergotablettene virket på meg. Fikk mensen i dag (sist jeg hadde besøk av tanta var i november) og ringte gynekologen med en gang. Snakket bare med sekretæren, men gynekologen skulle reise bort en uke, og da gikk det ikke med time fra dag 13-15 etter mens! Skal jeg starte på pergo-kuren likevel? Er det noen som ikke har vært hos gynekologen når de har startet på pergo første gang? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8326215-pergo-og-gynbes%C3%B8k/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
På tide* gutt08-gutt11 Skrevet 21. februar 2007 #2 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg begynte på pergo dag 5 i syklusen, og tok en bl.prøve på dag 23. De måler progresteron nivået i blodet som stiger visst du har hatt eggløsning. Fikk bekreftet at jeg hadde hatt eggløsning via tlf. og kunne starte på kur 2 visst jeg ikke var blitt gravid. Mensen kom på dag 29. Startet igjen på dag 5 med neste kur. Så jeg har ikke vært hos gyn. siden jeg fikk resepten på pergo i desember. Tror jeg ville startet på pergo og tatt den timen du får. Kan jo uansett få en bekreftelse på eggløsn. med bl.prøve. Gyn. vil nok se om det er egg som modnes og som er klar til å slippes? Bare gjetter. Vet ikke helt hva du ellers skulle komme for?????? Lykke til hold oss oppdatert :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8326215-pergo-og-gynbes%C3%B8k/#findComment-8328881 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå