Gå til innhold

Gravid!!! Noen andre som er Gravide med PCOS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere kan ikke tro hvor glad jeg ble. Etter ett år i prøvefasen og plutselig var jeg gravid. Har tatt tusenvis av tester det siste året og alt var negativt.... Men nå visste jeg faktisk at jeg var gravid før testen. Var ikke helst sikker da ...men nesten..

Bare noen dager etter befruktning var det brune rundt brystvortene blitt større.... og begynte å bli ømme... siden fikk jeg vondt i magen... mer som sting..når du har løpt ... og tada...5 dager før forventet mens...testet jeg positivt..

Måtte bare dele denne fantastiske følelsen.... Og nå som vi PCOS kvinner er i en utsatt gruppe... mange som mister... lurte jeg på om det var noen her som også var gravide med PCOS.. Greit å dele litt erfaringer.

Har termin 28 oktober...så dette er helt ferskt!!!

Lykke til, til alle dere som prøver...vet godt hvor hardt det er..men plutselig skjer det...og det var INGEN spesiell grunn til at det skulle gå bedre denne gangen enn andre ganger... hehe

Klem

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke gravid, men ønsker bare å gratulere:)

Så GRATULERER!!! :) håper alt går bra=)

Skrevet

hei, vil bare gratulere deg masse...jeg har også pco, slet lenge m å bli gravid, altså mange år...mistet nurket i missed abortion for fem uker siden, skikkelig nedtur, men som gynekologen sa, nå er sjansen for at jeg blir en gang til stooooor..så jeg bare ser fremover og skal prøve igjen...gratulere så masse til deg ihvertfall, gode råd er å spise sunt og mosjonere...prøv ligg unna alt som kan få blodsukkeret ditt til å gå opp..

klems

Skrevet

GRATULERER!!!!

Så gøy da :-) Ja de sier jo at man ikke må gi opp håpet.... 1 år er lang tid, så det er virkelig fortjent!!!!

Har selv pco, går på pergo så jeg håper hver mnd. Er kommet til 9 pp. Har ikke barn fra før.

Kos deg masse!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Gratulerer så mye!! Blir så glad når jeg hører om andre med pcos som har klart det :))

Har du brukt Pergo?

Jeg ble gravid på første pergo-kuren i sommer, men spontanaborterte dessverre i september. Etter det har det ikke klaffet igjen.

Håper og håper hver eneste mnd, men blir skuffet hver gang.

Nå har jeg begynt å spotte 3 dager før ikm, så nå er vel håpet over for denne gang også. Men men.

Skal ikke plage deg med klagingen min ;)

Lykke til med svangerskapet og KOS deg :)

Skrevet

Hei på deg! GRATULERER SÅ MASSE!

Veldig hyggelig å høre at det har klaffet for deg =)

Jeg er også gravid med pcos, er snart 11 uker på vei.. og er veldig veldig glad!!! =)

Men det du skriver om at kvinner m pcos er i en utsatt gruppe, er jeg ikke sikker på om stemmer. Jeg har nemlig hørt at det ikke er noen større sjanse for å miste da enn ellers. Tror det er viktig å være positiv og fokusere på at alt sikkert kommer til å gå kjempe fint! Nå er jeg bare 1 uke fra 3 måneder, og jeg må innrømme at jeg gleder meg veldig til det! Men jeg har vært kjempe positiv hele veien , har selvføgelig tenkt tanken en del ganger! Men som regel går det bra =)

Så vær positiv!

Masse lykke til =)

Skrevet

Hei!

Gratulerer så mye!! Du går en kjempekjekk tid i møte!

Har selv bare 1 mnd igjen til termin, så jeg gleder meg masse til å treffe tulla vår!

Jeg har vært kjempeheldig og ikke hatt noe som helst komplikasjoner eller dumme symptomer. Alt har gått kjempefint :) Håper det samme for deg også!

-Lykke til og kos deg masse!!

Skrevet

Tusen takk for mange hyggelige svar!!

Har ikke brukt pergo eller noen ting. Har gått ned 10 kg i vekt det siste året så det har vel kanskje noe å si.

Snakket senere i dag med hun Ezster Vanka ( reklame når du logger inn på barnimagen.com) og skal nå være med i en undersøkelse for gravide med pcos... Regner med litt ekstra oppfølging + at halvpartena v de som er med får metformin... :-) dette er jo litt beroliggende...

Er ganske redd for å miste...men skal gjøre hva jeg kan for ikke å gå opp i vekt...men det er jo vanskelig..

:-) men tusen takk for støtte og fine meldinger!!!

Og til dere som ikke har klart det enda..så skjer det plutselig..slik at man nesten ikke kan forstå at det er sant :-) Hold motet oppe... selv om det er vanskelig.

Klems

Skrevet

hei, såg du va fra sveio.. :) er ei jente på 25 frå karmøy her..:)) Gratulera så masse med graviditeten, me holle på med prøverør nå:) håper vi lykkes

Skrevet

Fantaaaaaaaaastisk...

Gratulerer så utrolig mye.

Jeg har selv en datter og har hatt pcos "alltid", så det er fullt mulig.

Veldig hyggelig og lykke til.

Vil bare si at mitt svangerskap for 3 år siden også var fantastisk, det er faktisk sånn men noen av oss pcos damer, at vi faktisk blir friskere (og noen av oss slankere også...dersom overvekt vanligvis er et problem uten at babyen tar skade av det) og det er bare en fin tid du nå har å glede deg til....

Kos det skikkelig!

Skrevet

HEI!

Jeg har også PCOS, prøvde i nesten to år på å bli gravid..og nå venter vi et lite nurk i august! :)

Stå på alle sammen, og slapp litt av, det ordner seg til slutt!

Lykke til!

Skrevet

Gratulerer så mye. En hærlig tid du går i møte.

Jeg har pco men kan alt for lite om det.

Jeg har nå to herlige små, begge etter pergotime kurer. Men nr 1 som er 2 år og 9 mnd måtte jeg igjennom 3 kurer, mens med nr 2 som er 10 uker ble jeg gravid etter første kuren med pergotime. Men dette gangen fikk jeg dobbel dose tbl fra første kur:-)

Kos deg med det forestående:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...