På tide* gutt08-gutt11 Skrevet 21. februar 2007 #1 Del Skrevet 21. februar 2007 Hei alle sammen!!!! Var bare spent på hvordan det har gått med dere denne mnd??? Noen nye opplevelser, bivirkninger, gravid, blødn. ol. Alt som kan være til hjelp for oss andre med pergo er mottatt med takk! Synes det er godt å kunne lese andres innlegg. Er betryggende å vite at man ikke er alene. Unner ingen å gå igjennom alt det vi opplever!!!!!!!!!! Selv har jeg fullført min 2 enkle pergokur denne mnd. Fikk eggløsn. smerter og pos. eggl.test på dag 12, men fikk blødn. på dag 19 som varte i 3,5 dag. Kontaktet gyn. men hun kunne ikke si hva det var: Kraftig mens, tidlig sp.abort, reaksjon på pergo??? Ville at jeg skulle la kroppen få "Fri" 1 mnd. uten pergo. Så vi må nesten bare prøve uten denne mnd. ;-( Snufs! Et spm. Hvor mange kurer har dere fått resept på? Jeg har fått 4, men kan man få flere??? Blir det neste ivf visst vi ikke klarer å bli gravid med 4 kurer=? Er en "slank" Pco så jeg får vel heller ikke metformin? Krysser det som krysses kan for alle dere andre ;-) Måtte spiren flytte inn i våres mager snart.... Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8325685-pergo-i-februar/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnoopyMamma Skrevet 21. februar 2007 #2 Del Skrevet 21. februar 2007 Hei, Har fullført min doble Pergo kur, men har enda ikke testet positivt for EL, er på dag 19 i dag. Så det har nok ikke hjulpet meg. Bivirkningene av Pergo var knalltøffe de to første ukene, men så dabbet det av og nå har jeg ingenting. Vet ikke når jeg skal starte på neste kur, for jeg må vel egentlig få mens først. Men jeg har jo en syklus som tilsier mens to til tre ganger i året. Jeg har fått resept på fire kurer, men skal bare ta en kur til før jeg skal tilbake igjen til gynekologen min. Er også en "slank" pcos, så jeg får heller ikke metformin. Antar at for mitt vedkommende så vil det være snakk om ivf dersom ingenting skjer før neste time (rett over påske). Har barn fra før jeg da, en datter, som er et lite under i forhold til syndromet. Så vil jo gjerne gi henne søsken, men hun blir nok en veldig stor jente før det skjer :-( Krysser fingrene for alle jeg også, og håper det er noen som kommer med gode nyheter snart. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8325685-pergo-i-februar/#findComment-8329700 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netty32 Skrevet 22. februar 2007 #3 Del Skrevet 22. februar 2007 Hei! Jeg er også i min andre pergosyklus. Er på dag 21 i dag, og jeg tror jeg hadde el i går ca. Har ikke testet, men det kjennes slik ut. Forrige syklus hadde jeg også el på dag 20, så det er ganske passe:) Jeg har også fått resept på fire kurer. Han har skrevet ut doble kurer, men sa at jeg skulle ta enkel. Så da har jeg iallfall muligheten til å få ut en kur til på apoteket dersom det ikke skulle klaffa i løpet av disse fire... vet ikke om det er så lurt??Må liksom ha muligheten. På tide- jeg ser det er mange som tar pergo bare annenhver måned, og at pergoen virker i pausemnd også. Så det kan jo godt hende du får grei el likevel. Kryss kryss for at spira kommer! Jeg har rydda plass i magen:))) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8325685-pergo-i-februar/#findComment-8342161 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 22. februar 2007 #4 Del Skrevet 22. februar 2007 Heisan! Jeg er også på min andre pergo kur. Jeg fikk faktisk EL tre dager tidligere denne syklusen, på dag 19, er kjempe glad for det. Har ikm på onsdag, så det blir spennende å se, men føler egentlig at det ikke klaffet denne gangen, men-men , man vet jo aldri! Jeg har fått tre kurer i første omgang, men vet at legen gir meg tre kurer til visst jeg ikke blir gravid iløpet av de tre første kurene. Lykke til alle sammen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8325685-pergo-i-februar/#findComment-8348512 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå