Gå til innhold

Juni: Komplett umulig å skifte bleier!


~Endorfina~

Anbefalte innlegg

Ikke snakk om at hun skal ligge på ryggen under bleieskiften! Vrir kroppen med all sin kraft over på magen, så det ikke er sjans å holde henne tilbake. Ikke så lett å skifte på når hun ligger den veien akkurat! Puh, ekstra stress siden hun bæsjer 3-4 ggr om dagen. Hrmf. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe..morsomt endorfina, sliter visst med de samme tinga for tiden vi:) Matleie og umulige på stellebordet....puh!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt :)

 

Får håpe det bare er en av disse fasene, for det er litt pes. Alt tar så unødvendig lang tid! Tålmodighet er ikke det jeg er best på heller.

 

Men du har jo tross alt to å holde styr på! Puh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min reiser seg på stelleborde..så jeg er begynt å ha små artige ting på lur..gir han det med en gang jeg legger han på benken..så får jeg stelt han i full fart mens han titter på hva en det er jeg har gidd han =)

 

annen mulighet er jo å bruke up and go bleie da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff...ja..og så kjappe de er med å snu seg da!

 

Jeg gjør som mamma`n til lillemann jeg...gir mathias noe å se og ta på som han vanligvis ikke leker med, da blir han litt opptatt og om jeg er virkelig kjapp klarer jeg å få skifta bleia før han går lei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh nå klikker jeg snart! Hun vræler og nekter plent å ligge på ryggen! Leker funker ikke. Skulle tro det var noe som stakk henne i ryggen.

 

Samme med senga, spreller helt rabiat for å komme over på magen hvis jeg legger henne i våken tilstand. Er nødt til å vugge henne i søvn (fortsatt), ellers er det sjanseløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bruker bare up and go nå, får så vidt vrengt av han bleia før han svirrer av gårde, sterk er han også så det nytter ikke å holde ham fast :-o Av med bleia, og vaskt pluss ny bleie mens han står på beina, det aksepterer han :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å¨høre at det ikke bare er min som er helt adsl..

klarer ikke å ligge på rygg nei. må helst sitte på stellebordet under stelling. og etterpå sitte med hele rompa i vasken for en liten vask. tar situps eller vriiiir seg hele tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

up & go hørtes smart ut! Problemet blir da å få vasket henne, ikke så lett å komme til på ei jente hvis hun ikke ligger på ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...