Gå til innhold

Har sluttet med p piller.. Når kommer mensen?

Anbefalte innlegg

Heisann....

Håper noen kan hjelpe meg og gi meg noen svar.....

Det er fire uker siden jeg sluttet med p piller/mini piller..Cerazette.. Gikk på disse i to mnd. Mistet da mensen.. Når vil mensen komme tilbake? Har nemlig ikke fått den tilbake enda....Og noen som vet om det tar lang tid før man kan bli gravid etter å sluttet på prev??

Hilsen ei som gleder seg til å bli gravis med nr to.........

Fortsetter under...

Heisann!!!!

Slutta med pillen i april ifjor jeg,han ennå ikke fått stabil syklus,så dette kan være så forskjellig fra person til person!!Er nå oppi 3mnd sisen siste mens...Men legen sa det var ikke unormalt...så man får bare vente da!!!!=)))

Masse lykke til med nr.2

Klemmer<3

Hei hei!

Sluttet med pillene (microgynon) i nov, fikk bortfallsblødning etter 3dager. etter det fikk jeg mensen etter 41dager, og neste syklus var på 34dager. Tror at jeg har EL i dag eller går denne gangen. Har brukt staver fra billigtester.no

LYKKE TIL =)

Annonse

Jeg gikk på Microgynon til og med 1.januar 07. Fikk da "pillemensen" som varte i 4 dager. Etter det har jeg ikke hatt tr på besøk... venter og venter og venter....

Har tatt en test innimellom for å sjekke graviditet, men den har vært negativ hver gang. Ting tar tid tydeligvis!! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...