Gå til innhold

Føler meg stor og vekta den øker og øker !!

Anbefalte innlegg

Jeg regna ut idag at jeg har lagt på meg....sukk... ca 13 kg fra start, å snart halvveis...

De fleste kiloene kom i begynnelsen, å magen poppet ut før jeg fant ut at jeg var gravid,, he he :-)

Spiser heller ikke så usunt, men er dårlig til å spise ofte å lite.

Her spiser vi godt når vi først spiser ca 3 måltider om dagen.

Broren min sa tom at " he he nå vagger du tom som en gravid".

Ja Ja det er vel normalt håper jeg, føler meg frisk og opplagt selv om rompa mi er til å servere "kaffen" på.

Fler som øker og øker i raskt tempo ?

Fortsetter under...

Ja jeg innser jo at jeg har lagt på meg litt vel mye i forhold til det man bør. Har gått opp snart 10 kg og er i uke 19. Hos meg også kom det meste helt i starten, i 1.tri. Hvorfor det ble sånn vet jeg egentlig ikke, men jeg ble merkbart roligere disse ukene fordi jeg var i ulage. Jeg føler heller ikke at jeg spiser så innmari usunt, jeg har et vettugt forhold til mat siden jeg gikk ned over 30kg ved hjelp av Grete Roede et års tid før jeg ble gravid. Hittil bekymrer jeg meg ganske lite, det får bli som det blir..

Litt godt å høre at jeg ikke er alene.. har kikket på 2.tri på linkene der alle klager over eller er så bekymret over å ha gått opp 2 og 3 kilo..

Jeg er 19 uker på vei i dag og jeg har gått opp 8 kilo fra begynnelsen av januar.. i desember lå jeg på sykehuset pga ekstrem svangerskaps kvalme og i jula spiste jeg heller ikke.. Ikke har jeg spist så mye søtt heller, før nå.... spiser litt hver dag, men det har jeg alltid gjort.. er slank av natur og er ikke så bekymret over vekten, sånn er det vel bare og alle går opp så forskjellig.. men har tenkt litt på det nå når jeg ser hvor lite alle går opp....

nei... vil ikke bry meg så fælt om den vekten.. men jeg går opp fort her jeg også gitt ;o)

i mitt forrige svangerskap gikk jeg opp 7 kilo til uke 9, men hadde så en stady state til rundt uke 20. La på meg totalt 17 kg.Nå har jeg lagt på meg 3-4 kg og er i uke 18. Spiser det samme nå som da og trener, men har ammet den førstefødte helt til nå. Er egentlig ikke så bekymret for vekta. Det viktigste for meg er å holde meg i god form. Har en formening om at fødselen bllir så mye lettere da:) Jeg hadde en drømmefødsel med førstemann, og håper det ikke blir verre med nr 2.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...