Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 14 dager igjen til termin og det stikker så sinnsykt i underlivet. Merker det spesielt når jeg sitter og ligger. Murrer så sinnsykt i ryggen og presser og stikker så mye ned mot underlivet at jeg ikke får sove:( Hodet er allerede festet. Noen som vet hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, da er vi to. Har lest mange teorier om hva dette kan være. Noen mener det er hodet som presser nedover, selv om det er festet. Andre mener at modning av mormunnen kan kjennes som stikking også er det strekk på livmorbåndene og trykk på nerver som også er mulige forklaringer. Jeg håpet at stikkingene skulle bety at fødselen ikke var så langt unna, men det virker som om mange kjenner disse stikkingene i flere uker før fødselen. Vi får trøste oss med at det uansett ikke er lenge igjen nå og bare bite tenna sammen og glede oss til det endelig skjer!

(Jeg har 15 dager igjen til termin..)

Lykke til :o)

(også får du følge med om vondtene dine blir regelmessig da...) ;-)

Skrevet

Takk, og det samme til deg. Vi får satse på at det er modning av mormunnen og at vi føder snart.

Skrevet

Hei:) har hatt det sånn siden uke 36, var på sykehuset på kontroll på torsdag og da sa fødselslegen til meg at hodet til lille gutt ligger veldig langt nede i bekkenet... og derfor så får vi vondt.... hadde ikke noe å si på om man ville føde tidligere eller ikke;( desverre.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...