Gå til innhold

noen som kan anbefale et hotell i Berlin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal reise i neste uke,og har litt lyst å sitte her hjemme å bestille hotell istedenfor å farte rundt i en ukjent by på leting etter noe ledig..

Vi reiser til Tegel Flyplass,men aner ikke hvor dette er i forhold til sentrum av Berlin..

Er det noen som har vært i Berlin,og vet om et brukbart hotell..?

takker for alle svar..=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var i Berlin lå vi på et hotell som het "fire årstider", på tysk blir det vel noe som "hotel 4 jahrenseiter"...var gangavstand til det meste i byen. Ganske billig hotell, med en helt grei standard..men altså ikke noe mer enn det.

Skrevet

dytter på denne i håp om flere svar...=)

Skrevet

Kan anbefale Park Inn på Alexander Platz. Nyrenoverte rom (men mrk. badet er "integrert" i rommet, men toalettet er i eget "avlukke"), god frokost, OK service, sentralt og rimelig pris. Er en del nordmenn der, som kan være både pluss eller minus.

Skrevet

Jeg bodde på Die Fabrik i Kreutzberg i 2003, grei og billig overnattingsplass, bad og toalett på gangen, men det var rett utenfor rommet vårt og jeg så aldri noen andre enn eget reisefølge der.. Frokost var ikke inkludert så vidt jeg husker! Sentral beliggenhet i forhold til å komme seg rundt med bane etc... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...