Gå til innhold

oslo jenter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen jenter fra oslo her i desember klubben? jeg bor på lambertseter..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp.. Bor i Gamlebyen :o)

Skrevet

kult.. hvor gamme er du? jeg er 23, når ble Victoria født da?

Skrevet

jeg er også fra oslo, majorstua. har en snupp på 8 uker. hun ble født 1 juledag. blir 20 i juli.

Skrevet

kult da er det noen fra oslo her da... er dere med i barsel grupper??

Skrevet

nja, møtte opp på helsestasjonen, men har bare kontakt med en der i fra nå. vi pleier å gå litt trilleturer og sånn. hva med deg?

Skrevet

Är också bosatt i Oslo, Alexander Kiellans plass. in dotter föddes 9 desember och vi är med i barselgruppe på Grunerlökka.

Skrevet

Jeg er 29 i dag :o) Victoria ble født 11 des... Regner Amalie be født 6 des??! ;o)

Trives du som mamma i Oslo?? Jeg syntes det er veldig kos :o)

Skrevet

jeg er med i barsel gruppe på lambertseter, men har kun vært på tur med 2 av de i gruppa... har noen msn, å vil prate er adr mi: [email protected].. hadde vært koslig

Skrevet

Vi er å med på barselgruppe.. Vi møtes hver uke, syntes det er veldig moro.. Flotte damer i den gruppa :o)

Skrevet

gratulerer med dagen:) ja Amalie ble født 6 des.hehe.. ja jeg trives veldig godt, men hadde vært koslig å hatt noen å gått å¨trille tur med kanskje innimellom...

Skrevet

Jeg bor på Grøndland. Hadde vært gøy å fått til et treff med cafe eller trilletur i Oslo. Vi storkoser oss men jeg kjenner ikke så mange som er hjemme på dagene...

Skrevet

Grønland... ikke med d. Hi hi... Litt skrivefeil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...