Gå til innhold

bryllupsreise????

englegutt/2prinsesser+spiren

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal dere reise rett på bryllupsreise, og i så fall hvor skal dere?

vi skal reise dagen etter vi gifter oss, til et spa hotell, men vet ikke helt hvor ennå :)

gruer meg litt til å reise fra snupp, men det går sikkert bra!

Skrevet

Vi skal på bryllupsreise, men planlegger å dra litt etter bryllupet. Må rydde opp og ordne og kose litt med ungene før vi blir borte i ca 2 uker.

Vi har heller ikke helt bestemt oss for hvor vi skal... er bare veldig enige om at vi skal til en eller annen paradisøy!! Mauritius, Maldivene er det vi vakler mellom akkurat nå!

Skrevet

vi reiser nok på mandag/tirsdagen etter bryllupet. Tror det blir Roma da vi ikke orker noe badetur uten Jenny(kommer bare til å savne henne når vi ser de andre barna i strandkanten). Så vi tar en skikkelig kjæreste tur med cafe, shopping og nyte hverandre.

Skrevet

kva vil en slik tur koste?

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Vi reiser til Mauritius mandagen etter bryllupet vi :-) Gleder meg vanvittig!

Skrevet

vi har planer om å reise med spatravel. de har ikke så ille priser faktisk

www.spatravel.no

Skrevet

vi reiser rett etter bryllupet... til kypros i 1 uke : )

Skrevet

Reiser mandag etter bryllupet, til Madeira! Suite på et fint hotell :) Skal ha med prinsessa, vil ikkje være vekke fra henne... Blir deilig å slippe å gå på jobb rett etter bryllupet, og heller kose seg i sola og varmen :)

Skrevet

Vi skal ikke reise rett etter bryllupet..Spørs litt på hvor vi skal... Hvis vi skal til kroatia så har vi litt lyst å reise i slutten av august, men blir det syden så reiser vi nok litt senere... Men har litt lyst å kjøpe en weekendtur på hotell eller kiel ferga til sambo i morgengave. Så kan jeg, han og lille frøkna reise oss en tur å bare kose oss :o) Vet at han har veldig lyst til det... Så det blir vel i slutten av juli hvis det blir... Vi gifter oss 07.07.07 så det blir jo ei lita stund å vente på bryllupsreisa.. men har litt lyst å bruke tid ilag med familien som har kommet for å være med i bryllupet og lille snuppa. Blir vel litt lite tid til ho før bryllupet vil jeg tro...

Skrevet

Vi planlegger å reise mandag eller tirsdag etter bryllupet. Sønnen vår vil vi ha med, ville blitt helt rart å reise uten han, han er jo en del av familien nå så. Vi hadde først tenkt å reise til Mauritsius o.l, men folkehelsa og smittevernkontoret anbefaler ikke å reise til subtropiske strøk m myggbårne sykdommer m barn under 4-5 år. Og det er det tydeligvis mange som ikke vet, for tenk hvor mange som drar til Thailand. "Men det er jo så mange som drar" tenker du, og heldigvis skjer det sjelden noe, men når det skjer får det så fatale følger...

Skrevet

Vi dro til Lara Resort and Spa litt utenfor Antalya i Tyrkia. (Med Ving)Det er all inclusive, og når man bestiller junior suite så får man gratis roomservice (perfekt til frokosten under bryllupsreisen), gratis bar, fersk frukt, aviser, egen guest relation etc.. Vi ble ønsket velkommen med avkjølt champagne, et badekar og gulv med roseblader. hjerter i sengen..de visste at vi var på bryllupsreise og jeg har aldri opplevd slik service noen plass. Flere a la carte restauranter å velge imellom, åpen bar på stranden, kino, underholdning.. Og ikke minst spa! Jeg fikk en ansiktsbehandling i velkomstgave, og vi benyttet oss også av de ulike spatilbudene de tilbydde (som dog ikke er inkludert i prisen). Var nyydelig! De har for eksempel spa behandlinger for par! Var perfekt!

Jeg og mannen min kommer absolutt til å dra tilbake dit når vår lille baby er stor nok til å kunne være hos barnevakt. Men hvis man vil ha med barn så har de barneklubber og også egne barnevakter for babyer hvis man vil ha en romantisk middag uten barn en kveld..

Skrevet

Vi har tenkt oss en tur til Paris vi:)

Blir noen uker etter bryllupet det da, men det får gå;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...