Gå til innhold

2 våte pyjamaser i natt..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmm, høres ut som om du bør prøve en annen bleietype/størrelse, dersom disse bleiene ikke har hatt lekkasje før. Når babyene blir større er det gjerne større "ladninger" som kommer.

Vår gutt er 5400 gram og vi har begynt med Libero 5-8kg, og Pampers 4-9kg (bytter litt på, avhengig av hvor vi handler) Disse er selvfølgelig ganske store, men vi har ikke hatt lekkasje med de.

Vi har brukt Pampers 3-6kg hele tiden frem til nå (de er rett og slett for små nå) og har kun hatt lekkasje en natt. Det eneste som er VIKTIG med Pampers, er at de ytterste stopperne MÅ vende utover. Når jeg har tatt på bleia, tar jeg fingeren rundt låret og "drar" ut stopperen. Den gangen vi hadde lekkasje, vendte stopperne innover, og tisset kom ut på siden.

Siden din gutt fortsatt bare veier 4300gram, bør Pampers 2 passe fint, og de koster bare 20kr pakka på Rema1000 (noe vi først oppdaga da vi kjøpte de siste pakkene, hmmfrr)

Jenta vår er gjennomvåt om morran hvis vi bruker baby-dry. Active fit derimot, funker som fjell. Bare hatt et par uhell, og da var det så mye drit at ikke hel-dekkende bleie ville greid å tatt unna en gang... :)

ps: må legges til at vi kan bruke pampers nr3, hun er ganske stor.

Annonse

Hadde en del våte bleier og lekkasje den siste tiden. Bruker Libero 3-6kg (han er nå 4300g) Men jeg har funnet ut det nok er fordi vi skiftet bleie sjeldnere ettersom han nå bæsjer så sjelden. (ca 1 gang i døgnet) Bleien blir rett og slett altfor full av tiss. De siste dagene har vi skiftet oftere, og det har hjulpet. Men hadde en monsterbæsj imorges som bleien ikke greide ta unna (lekkasje), da var det nesten 2 døgn siden siste bæsj.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...