Gå til innhold

Reisetrille??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til Spania og trenger råd ang reisetrille. Vil ikke ha med hovedvogna mi på tur ettersom det vel er en viss fare for at den kan få hard medfart... Gullet vårt er 11 mnd.

Noen som har tips? Nettbutikker? Evt en brukt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maclaren Techno er kjempe bra, eller så har BabyDan noen fine som man kan legge ryggen nesten helt ned på (det kan du med Maclaren også) og som er ganske rimelige!

Skrevet

Sjekk ut Peg Perego Pliko P3. Den er dyr, men holdbar og kjempefin. Passer godt for de minste.

Sjekk også ut Inglesina Zippy. Den er veldig lik, men billigere.

Skrevet

Hva med TFK BUGGSTER med pose til å frakte vogna i

Skrevet

Har du sett på Carena Easy?

God trille med god plass i sittedelen, enkel å slå sammen med en hånd. Tar liten plass og ikke så dyr heller.

Skrevet

Vet du hvilken nettside jeg kan få sett denne Buggsteren?

Skrevet

Teutonia Timmy! Liten og lett, full liggestilling, store hjul slik at den er fin å gå tur med. Avtagbar bøyle slik at man kan bruke den med vinterpose på vinteren (Hvis dere vil ha en ekstra vogn etter hvert).

Skrevet

Jeg har BabyDan Copenhagen trilla, veldig fornøyd! Kjøpte den på salg i fjor sommer, den koster vel 1699.-

Veldig god å kjøre selv om det er ganske små hjul. Brukte den i Tyrkia og det var inget problem på brostein. Lett og legge sammen og det er håndtak så du kan bære den med deg, ikke tung heller.

Om du har reiseforsikring, som jeg regner med du har siden du reiser med lite barn, så dekker vel den om vogna blir ødelagt??

Skrevet

Hei! Takk for mange hyggelige svar fra dere. Det ble en Peg Perego Pilko P3... -svart og med litt rosa på til den vesle jenta vår! Kjempefornøyd!!! Nå blir det ferie ja :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...