Gå til innhold

Noen som ikke er gravid på denne siden??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på om det er noen son ikke er gravide her på 90+?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, jeg er ikke blitt gravid igjen etter SA for 1.5 år siden...

Skrevet

Ja, har ikke startet prøving engang enda...

Skrevet

jeg er ikke gravid. yngste er nå drøye 4 uker

Skrevet

jeg er ikke gravid og har ikke planer om å blid et lengre heller

Skrevet

hvorfor ikke?? Har akkurat fått dere kanskje.Står på vente liste vi.

Skrevet

har faktisk ikke lyst på barn lengre og jeg fikk påvist arthrose i knærene i sommer og da er ekstra vekt, enten på kroppen eller i form av bæring på barn ikke bra, begrenset hvor lenge jeg f.kes kan stå og gå.

Skrevet

Jepps, ikke gravid jeg heller,men vi prøver.

• 3 uker senere...
Skrevet

Heisann..

Er Ikke gravid jeg heller..

Men vi vurderer å starte prøving i juni.

har pcos og sluttet på pillen i januar, men må nok på medisiner for å få i gang eggløsning pga høy vekt og sykdommen.

Men har forhåpninger om at det skal funke for oss og :-)

Skrevet

Er ikke gravid, men har et fint utgangspunkt nå med tanke på at vi traff EL denne helga. :)

Skrevet

Er desverre ikke ennå blitt gravid etter 2 års prøving. men kiloene har jeg allikevel!!! :) Håper bare det ikke er de som gjør at jeg ikke blir gravid. Vil så gjerne ned, men mister så fort motivasjonen. Vil bli 20kg mindre, men er så altfor gald i godis!! :)

Skrevet

Jeg er ikke gravid, prøver ikke heller.. Må komme i orden med jobb/studier først, slik at jeg vil få litt i perm-penger! =)

• 2 uker senere...
Skrevet

Er heller ikke gravid, skal begynne å prøve etter bryllupet vårt i juni 2008 :)

Skrevet

jeg er heller ikke gravid. Vi prøver og prøver men det har ikke blitt baby ennå, lever stadig i håpet. Er akkurat ferdig med min 2. pergotimekur, så krysser fingre og tær.

Skrevet

jeg er ikke gravid heller, men prøver. i første periode...

god påske :)

Skrevet

Jeg er ikke gravid, prøver å bli det, men det har fortsatt ikke klaffet. Har prøvd i over 2 år, men har pcos og sliter med overvekt

Skrevet

jeg er ikke gravid :) Men vil begynde å prøve snart...har fått mannen min med på d...HØSTEN 2009!! Leeeenge d...

Skrevet

Jeg er ikke gravid, ikke skal jeg ha flere heller....Jeg hat 4 barn så det er på en måte nok...Men jeg liker å være på denne siden alikevel....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...