metteb Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Hei! Prøvde denne vogna i går og var veldig fornøyd. Er det noen som kjenner noe til den? Bagen var liten og lett, perfekt så lenge jeg skal bruke den på sommeren. Sittedelen kan snus begge veier, er absolutt mest fornøyd med det. Ellers virket den enkel å slå sammen, og hadde punkteringsfrie hjul.
Antoine Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 En svakhet med hjulene er at det kommer småstein inni som bråker... vanskelige å få ut ). Jeg har 2006 modellen og har kjøpt nye hjul!
JuliLinda Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Jeg har kjøpt denne vogna med fashion bag. Har ikke fått testet den ut enda, men jeg gleder meg:-) Har hørt at det har vært problemer med stein og sne med de hjulene som står på. Visste ikke at man kunne bytte. Hvilke hjul bytter man til da?
metteb Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2007 Takk for svar så langt:-) Blir nok denne vogna, gleder meg!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 hvilke hjul har du byttet til? jeg har 06 modellen, egentlig fornøyd med hjulene, men om det så skulle komme småstein i de, så er det greit å vite hva slags hjul jeg kan få tak i som passer... ellers til HI: vogna er helt topp! vi bruker den nå bare som sportsvogn, og jeg, samboer og gutten som sitter i den er kjempefornøyd! :-) hadde mistral med softbag da han var baby, og den var vi også superglade i! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå