Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Ok....slimproppen gikk på fredag,men det gir seg ikke. snakket med jm på mandag og hun sa at den kunne komme litt og litt,men det kommer jo fortsatt....er dette normalt da eller er det noe annet. Litt bekymret nå.....kan ikke være vann som er blandet eller noe?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 ikke godt å si.... jeg hadde dte ikke slik men alle er forskjellig... slimproppen min gikk, en liten brun flekk... og riene kom som kastet på meg. og 1 t og 40 min etter var jenta mi ute.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Hei. Jeg har det akkurat dt samme som deg!!!! Fikk min første slimpropp forrige uke, og etter det har det kommet litt og litt... Var hos JM igår og hun sier at slimproppen er på vei, men så sa jeg at jeg fikk det allerede forrige uke og den "stopper" aldri... Hun sa at det var normalt og jeg ikke skulle tenke så mye på det. Bare at det viktig med hygiene. Vaske seg hver dag o.l. Vi får bare være tålmodige og vente til når ungen kommer seg ut Jeg er 36 + 3 nå. Hva med deg?? Klem
♥Spirevipp♥ Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 Slimproppen til venninna mi gikk en uke før hun fødte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå