Gå til innhold

Spark --> lite som skal til for å bli stolt

Anbefalte innlegg

Igår kjente vi gode og tydelige spark på utsiden. Med mykje tålmodighet har eg kjent etter sjøl i dei siste to ukene og registrert eit og anna spark, men igår var dei gode og sterke. Mamma var veldig stolt. "Tante" Silje fikk vera den første til å kjenne då pappa er heime i norge på arbeid. Han blei sjølsagt oppdatert på msn seinare på kvelden. Andre trimester er så utrulig mykje kjekkare enn det første, som eg sov meg igjenom og ikkje husker så mykje fra. :D

Fortsetter under...

Det er så sant så sant.... blir kjempe stolt.. de siste dagene har jeg kjent veldig mye liv inni magen, men når jeg skulle legge meg i går kveld så kjente jeg ett bittelite spark utenfra.. ble såååå stolt selv jeg.. hihi... er noe spesielt når man merker at det er noe som lever der inne.. koselig ;o)

Er det ikke gøy !!

Jeg har en liten sprellemann i magen, kjenner masse liv og spark opptil 20 ganger om dagen.

Skjønner nå når han er våken og når han sover,, går liksom i bølger.

Men har vanskligheter med å kjenne det på utsiden selv on det føles at hele magen velter rundt på innsiden.

Men en dag...en dag ... kommer det nok :-)

Hehe, jeg er innmari stolt over å kjenne lillegull inni meg jeg også. Min sparker ikke skikkelig ennå, men jeg kjenner det boble og at han glir fra den ene siden til den andre. Så jeg kommer jo til å sprekke av stolthet når den er sterk nok til å sparke ordentlig. Morsomt ja :-D

Annonse

Eg er i uke 20.

Det er ein utrulig herlig følelse. Så er det så kjekt at andre har lyst å kjenne også. Eg prøver ikkje å dytte magen min på folk, men eg blir så glad når venner har lyst å kjenne sparkene. Da blir dei litt kjent med bønna dei og. Enda kjekkere blir det når pappaen kommer ned hit om ei ukes tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...