Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Kan barnet legge på seg uten at jeg går opp i vekt?
PlinkiPlonk Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Ja det kan det. Ei venninne av meg, gikk bare opp 3,5 kilo i SV. Ungen var 2500g, så resten fostervann og morkake. Men man burde jo ha litt å gå på da, med tanke på amming. Trenger litt reserver da:)
erica_ Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 i mitt forrige sv.skap la jeg på meg 5 kg, da kom det en skjønn gutt på 4280gr. Plusser man på fostervann, morkake++ så kan man vel si at jeg ikke la på meg noe selv. Barnet bruker av det "lageret" du har, hvis du har noen kg å gå på. Nå er jeg 32+3 og har enda ikke lagt på meg selv, tatt av 4kg. Men ungen vokser å har det bra!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 jeppp... ungen tar det den vil ha... er i uke 30 og har gått opp 5 kilo jeg. ikke så mye det heller. forrige svanerskap hadde jeg gått opp 10 kilo i uke 30.. men det ble bare 13 kilo totalt den gangen å.... men kom en frisk tulle på knappe 3 kilo...
mayaya Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 Såfremt kurven din (magemål) er som det skal, tar ungen det den trenger, og vokser. Da er det heller du som blir mindre.. Så lenge du ikke er veldig tynn fra før, gjør dette ingen ting. Dette er jo også en ting som lege/jm følger med. Som ei over sa her også, så er det jo en del andre ting som påvirker vekta også. Mer blod, fostervannet, morkaken, livmora vokser, puppene vokser.... Herlig... ;-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå