Gå til innhold

har kvalmen begynt å gi seg dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff, stakkars dere... "Kvalmen" jeg hadde var så minimal at det ikke kan kalles kvalme en gang egentlig, var bare litt udefinerbart uggebugg, særlig hvis jeg ble stresset eller var trøtt! Men det forsvant for noen dager siden (er 10+1 i dag).

Annonse

Hei... Jeg kaster så å si aldri opp, men kvalmener mange ganger så ekstrem at jeg ikke klarer å glede meg over graviditeten. Har gått sånn konstant i snart 8 uker er 11+3 i dag og er såååå lei. Men i dag har jeg vært bitte lite bedre.. men tør ikke håpe at det er over enda, det kan jo bare være et blaff.

Håper alle dere som er kvalme snart blir bedre.. lykke til..

Hei dere

Jeg var stort sett kvalm om morgenen, men det ser ut til å ha gitt seg nå. Nå har det gått en ukes tid hvor jeg nesten ikke er kvalm, så nå begynner jeg å tro at det er over. Jeg er 11 uker på vei nå.

Føler med dere som fortsatt er dårlige, håper det gir seg hos dere også snart!

Jeg føler meg imidlertid oppblåst som en ballong for tiden, spesielt om kveldene. Magen varier veldig i løpet av dagen, til nesten usynlig til skikkelig bollemage. Er det noen andre som har det slik?

Her er formen stigande. Har vore kvalm sidan veke 5... Den siste veka har det ikkje vore så ille, går bra på dagen til etter middag, då blir eg kvalm, sikkert pga at eg er sliten og trøtt. Men ikkje så lett å sove middag med ein liten på 19 mnd her...

Har ikkje kasta opp, berre vore skikkeleg konstant kvalm heile døgnet, så veit ikkje kva som er verst og best...

Håpar det held på å gi seg no i alle fall :-)

Annonse

jeg har slyttet å spy, er bare kvalm.

Så lenge jeg passer på å spise ofte, og da mener jeg ofte, uff kommer til å se ut som en flodhest på slutten jeg.

så går det bra.

Går mye i knekkebrød og frukt her hjemme nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...