Gå til innhold

Noen som har prøvd vibrasjonstrening?

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe meg en slik power maxx vibration, kanskje denne kan hjelpe meg å stramme opp kroppen?

Slanker meg, og går sakte men sikkert nedover. Men SLITER med treningsmotivasjonen, kommer meg aldri på sats lenger.

Noen som har erfaring med slik vibrasjonsplate?

Fortsetter under...

Jo - det var den på Eurppris jeg tenkte på! Ingen avskrekkende sum hvis den funker altså!!!

Noen som vet om en skal gjøre forskjellige øvelser på denne eller om det holder å stå i ro (det er det de sier på reklamen, men det er jo virkelig for godt til å være sant!!!)?

Annonse

Jeg kjøpte min på Europris til 999.-. Det følger med brosjyrer der det står forskjellige øvelser du kan gjøre for å trene ønskede områder. Det er ingen hokus-pokus... faktisk veldig deilig å være på maskina! Du trenger ikke mer enn 15 min. Anbefales!!

Nå har jeg gått til innkjøp av ei slik maskin jeg også så nå skal det trenes. Får en trening av bare å stå på maskina eller er det best å gjøre de øvelsene som står på plakaten som fulgte med? Hva gjør dere?

Skal måle lår, rumpe, midje etc på mandag når vi har kick off for "slankeoppdateringen", så håper jeg maskina viser seg å bidra til en strammere kropp. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...