Gå til innhold

Noen som har prøvd vibrasjonstrening?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe meg en slik power maxx vibration, kanskje denne kan hjelpe meg å stramme opp kroppen?

Slanker meg, og går sakte men sikkert nedover. Men SLITER med treningsmotivasjonen, kommer meg aldri på sats lenger.

Noen som har erfaring med slik vibrasjonsplate?

Skrevet

Har prøvd det hos fysioterapeuten min.. den er effektiv altså ;))

Skrevet

Jeg har også kjøpt meg Power Maxx og merker godt forskjell! Et godt råd er å måle deg, f.eks lår, armer, mage, hofte osv. før du evt .begynner. Ta et nytt mål etter en 2-3 uker - forskjell ja!!

Skrevet

Høres spennende ut. Hvor får en kjøpt slik, og hva koster den? Sliter med å komme meg i treningssenteret jeg også så en slik "vidundermaskin" hadde passet bra i stua mi.. ;o)

Skrevet

Er ikke det den som koster 999 kr på Europris?

Skrevet

Jo - det var den på Eurppris jeg tenkte på! Ingen avskrekkende sum hvis den funker altså!!!

Noen som vet om en skal gjøre forskjellige øvelser på denne eller om det holder å stå i ro (det er det de sier på reklamen, men det er jo virkelig for godt til å være sant!!!)?

Skrevet

Jeg kjøpte min på Europris til 999.-. Det følger med brosjyrer der det står forskjellige øvelser du kan gjøre for å trene ønskede områder. Det er ingen hokus-pokus... faktisk veldig deilig å være på maskina! Du trenger ikke mer enn 15 min. Anbefales!!

Skrevet

Nå har jeg gått til innkjøp av ei slik maskin jeg også så nå skal det trenes. Får en trening av bare å stå på maskina eller er det best å gjøre de øvelsene som står på plakaten som fulgte med? Hva gjør dere?

Skal måle lår, rumpe, midje etc på mandag når vi har kick off for "slankeoppdateringen", så håper jeg maskina viser seg å bidra til en strammere kropp. ;o)

Skrevet

hei

er veldig nyskjerig på dette ,skriv videre hvordan det går.vis du jør det kommer jeg spent til og følge med.

håper på oppdatering .

lykke til

Skrevet

Spennende!!!Viser det både på vekt,og på cm?? Og kun 15 min kvar dag,men då med vekslende øvelser,eller??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...