Suretær Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Er du her? Du har vel ikke tjuvtestet? Min "fyllesyke" gikk over i influensa igår så jeg har desverre ingen symtomer.. Hva med deg? klem
aite Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Hei du:-) Ingen testing her enda nei, men tenker på det nesten hele tiden. Har veldig lyst til å teste i morgen tidlig, men det blir vel litt for tidlig. Eller hva tror du? Denne influensaen er ikke noe særlig å ha. Sykmeldt eller? Jeg måtte være hjemme fra jobb i forrige uke p.g.a influensa. Hvordan er det ellers med symptomene? Jeg kjenner og kjenner etter. Det er noen murringer nederst i magen og litt stikkinger i brystene men det er alt. Det hadde vært så gøy om vi begge hadde fått det til nå.
Suretær Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2007 Ikke testet enda jeg heller men har VELDIG lyst! Fredag regner jeg med at jeg ikke kan holde meg lenger.. Vært hjemme fra jobb idag, men håper på å bli frisk til i morgen. hater å være hjemme, kjeder meg så fælt.. Ingen symptomer her, borstett fra at jeg ikke har spottet, og det bør gebynne snart hvis alt er som vanlig. Kjempegøy hvis vi begge får det til! Hurra for oss! Klem
aite Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 Da svir vi av en test fredagsmorgen. Tror du ikke det? Jeg svinger sånn mellom å tro at det har klaffet til å være overbevisst om at det ikke er noen spire der. Når hadde dere sex rundt el? Vi hadde jo el på dag 12. Det var jo en mandag. Vi hadde da sex på dag 7, 9, 12 og 13. Er redd for at det ikke holder. Var så syk i den perioden at jeg klarte rett og slett ikke mere.
Suretær Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. februar 2007 Hadde også EL på mandag, hadde sex torsdagen før, søndag og mandag så jeg håper det holder. Er og desperat etter symptomer, synes jeg merket noen stikkinger nederst i magen igår, pluss litt ilinger i det ene benet, MEN, det var nok bare innbildning.. Vi tester fredag morgen. Når står du opp?
aite Skrevet 21. februar 2007 #7 Skrevet 21. februar 2007 Jeg er oppe kvart på syv. Drar på jobb halv åtte. Enn du?
Suretær Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. februar 2007 har faktisk fri på fredag, så da står jeg vel opp rundt ni kanskje. Angrer litt på at vi ikke hadde sex tirsdag og.. Grrr.. sambo orket ikke, han begynner å bli litt lei av denne pliktsexen. Kjip fyr.. Neida, stakkars.. Men han er av den oppfatning at det skjer når det skjer. Men jeg vil jo nå!!!! frustrert altså, er bare så veldig klar!
aite Skrevet 21. februar 2007 #9 Skrevet 21. februar 2007 Da tar jeg en test jeg, så skriver jeg det her inne så fort jeg klarer det. Rekker jeg det ikke før jeg drar på jobb, så skal jeg gjøre det så fort jeg kommer på jobb. Må innrømme at det blir litt pliktsex. Min samboer sier bestandig etter at jeg er ferdig med mensen. "Ja, ja nå blir det masse sex i 12 dager igjen". Må huske på å kose litt etter el også, sånn at de ikke føler vi bare har dem for å få en spire til å sitte:-) Kan jeg spørre hvor gammel du er???? Jeg er 27
Suretær Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 21. februar 2007 Føler også selv at denne pliktsexen tærer litt, men det er sant som du sier, tror jommen jeg skal være litt ekstra god ved ham i kveld hvis jeg orker med denne influensaen hengende over meg. Jeg er 32.. Gleder meg til fredag. Hvilke tester bruker du?
aite Skrevet 21. februar 2007 #11 Skrevet 21. februar 2007 Jeg har to tester med cb digital. Så da håper jeg virkelig at den blir positiv fredag eller lørdag-hvis ikke må det kjøpes inn nye (men tanta kommer vel) Min sambo er på kurs, så kanskje jeg skal manne meg opp til litt kos i kveld jeg å. Hadde planer om det i går å, men da vi begge kom opp i senga var vi så sliten begge to at vi ville bare sove. Men uansett så er jeg litt i lykkerus da. Vi har kjøp oss hus. (måtte bare fortelle det). Skal bli deilig det til sommeren.
Suretær Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #12 Skrevet 21. februar 2007 måtte bare snakke litt med mamma i tlf.. Hus, å så delilig! Vi har også bestemt oss for å kjøpe hus, men det blir nok ikke før til høsten en gang : ) Nå skal vi spise litt, vi snakkes. Klem
aite Skrevet 21. februar 2007 #13 Skrevet 21. februar 2007 Leggetid for nurket her. Skal rydde litt før sambo kommer hjem. Vi snakkes. Klem (steng dørene så tanta ikke kommer på besøk i natt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå