nattinatt Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Litt artig,der satt me å svarte på samme innlegg,og det stemte masse der. Stoooooooooooooooooooooooooooooooor koseklem til deg
Elastica Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei !! Verdens beste veninne!!! Så artig da:-) Ja vi har jo sagt det at vi er utrolig like hehe!! Har du fri i dag da vennen..? Masse klemmer XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
nattinatt Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2007 Tusen takk for det,og du det same!!!!Ja idag har eg fri,og de to små er heime.Men skal være med ti åringen til synstest hos helsesøster for å sjekke synet igjen.Ho har briller til å lese mesd,men de er ikkje kjekke å bruke!!Så skal eg til kiropraktor,så desse to skal til besta ei stund. Har du fri då??
Elastica Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Har fri i da ja -så skulle egentlig ha gjort litt husarbeid , men i stedet sitter jeg her hehe... Skal jobbe resten av uken og hele helgen. Har fallt masse snø her no, så ungene er helt i hundre ******** Må ha lykke til på synstest og hos kiropraktor da(du er vel ikke dårlig) Klem
nattinatt Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2007 Hallo Her kom det berre litt snø når ungene for på skulen.Ja men når du skal jobbe så masse,så er det godt å kose seg litt og.Har kle stående som skulle vore bretta,og litt diverse anna,men trur eg finner meg litt meir kaffi ,he he Nei,eg pleier å gå til kiropraktoren innimellom,for nakken,og ryggen.Idag får eg nok svar på om det kun er slitasje i skuldra. Nett spørre deg om råd.Mannen min,som eg har sagt før,meiner eg må vente enda før eg snakker med eksen ang penger,og no har me vel kommunisert greitt og ein periode.Meiner du at det er lurt å vente til me er flytt inn i nye soverom,og ho eldste er flytta ned her og,før eg tar det opp med han??De største ønsker nye kle,og frisør timer,men så lenge dette ikkje er komme i orden,er det ikkje så lett.Har vært litt meir knapt økonomisk nett no og. Men til helga skal me på teater,og dans,det blir artig!!! Stoooooooooooooooooooor go klem til deg
Elastica Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 Ja huff -denne økonomien ....Ganske knapt her også for tiden:-( Fikk opp veldig gode kort ang.at du kan snakke med eks.din no ang. penger, men sånn rent erfaringsmessig må jeg si meg enig med mannen din. Sliter godt med eksen min også ang. penger og føler jeg omtrent må tigge meg til det som jeg har lagt ut for når han har vært vekke -enda han tjener 5 ganger så mye som meg!! Høres ut som om det blir en veldig koselig helg på dere:-) Kos dere masse!!!
nattinatt Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. februar 2007 Hallo Tusen takk for at du såg,nok ein gong.Ja føler egentlig at det burde gå greitt no,men når ho er flytta ned,så er jo alle her,og han har ingen han skal brødfø sånn sett.Ja det eg lurte på,var om han blir med på å betale ei sum i mnd,så bet eg det som dukker opp i kvardagen,og så deler me på større utgifter,som konfen,og slikt.Skulegang. For då slepper me å ta pengesp opp så ofte,er eit kinkig tema penger!! Ja eg håper me får kose oss i helga,og i kveld regner eg med at mannen får hjelp til å sette på plass sikringskapet av ein slekning som er utdanna eletriker,og at me gjerne til helga er flytta inn i romma våre??Å ho eldste venter SÅ FÆLT,he he. Må du ha ein fin dag videre vennen
Elastica Skrevet 21. februar 2007 #8 Skrevet 21. februar 2007 Ser at han blir med på å betale en sum i mnd.ja -Men at dere diskuterer litt frem og tilbake hvor mye.. Klem
nattinatt Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. februar 2007 Ja er jo enkleste for han og det.Ja summen blir vel diskutert litt..Eg gav jo eldste 250 kr i mnd til å handle inn slikt ho trengte i veka,pluss at han har barnetrygd for ho.Så om han kjem med same summen i mnd pr unge som det blir-1000,spørs vel..Men ei ordning blir det vel. Har to som kneker oppetter meg her he he.Prøver strikke innimellom men det er ikkje så lett. Klem til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå