Gå til innhold

uff, trist..


fire-solstråler

Anbefalte innlegg

at jeg har for lite melk! amminga har gått bra hele tida. Men nå har snuppa vært misfornøyd om ettermiddagen og kvelden.Fant ut at hun er sulten.Og ei flaske med mme150ml går ned på høykant! Jeg har trent ganske mye i det siste, kan det sette ned melkeproduksjonen? føler det som ett nederlag, men det gjør vel de fleste når de må gi tillegg? jeg tilsatte 1/2 ts malt i melka. bruker dere som gir mme det forebyggende mot forstoppelse?eller bare ved forstoppelse? snuppa ble iallefall skikkelig fornøyd etter å ha blitt ordentlig mett...

Ellers så ønsker jeg dere alle en god dag, jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner deg veldig godt desembermor.. Har vært igjennom akkurat det samme, men det begynner å bli noen uker siden nå, så jeg kan fortelle deg at det går bra!! Snupp her er veldig fornøyd!

Jeg har i malt hver gang for å forebygge forstoppelse! Viker veldig bra her..

 

Sender deg masse trøsteklemmer, men jeg lover deg det kommer til å gå såå bra så :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre måtte slutte å amme helt. Grunnen var at jeg hadde alt for lite melk pga en brystreduksjon.. Men ja det begynte med at jeg bare ga tillegg på kvelden og noen ganger på natta, men hun var konstant sulten etter å ha fått pupp, så det var ikke så mye å hente der dessverre!

Så her får hun bare mme, og er fornøyd med det :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg har også lite melk om kvelden, men har mye om mårran da, så når jeg står opp så pumper jeg ut melk å setter i kjøleskapet. Så har jeg det å gir han på flaske om kvelden. De fleste har mest melk om morgenen pga. melkeproduksjonen er størst om natta. Så du kan jo prøve å pumpe om morgenen, så slipper du å gi mme i så fall. Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skjønner deg godt!!er ikke noe god følelse..jeg prøver å legge henne til veldig ofte om kvelden for å holde produksjonen oppe,også gjør jeg som bridy 83.men gir henne den flaska når hun skal legge seg så hun blir god og mett før natta.da sover hun ca 9 timer.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ang trening. Det kan gi litt mindre melk om væskebalansen i kroppen påvirkes. Veldig viktig å drikke mye. Dobbelt så mye som du pleier, minst! Noen barn suger også mindre når mor har trent pga smaken av melkesyre. Det går bort en times tid etter trening.

 

hilsen instruktør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for alle svar! jeg har pumpet meg på morgenen og gitt om kvelden,for det har vært overskudd på morgenen. men de siste dagene har det ikke vært så mye overskudd..så igår kveld blandet jeg mm og mme.hun har fått suge så mye hun orker om kvelden hele tiden...men det er rett og slett lite melk. men hun sover iallefall godt om natta..heldigvis:) nå sover hun fra 20 til 7.30 og det er deilig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...