Gå til innhold

Oktober: Er det bare vi som er oppe kl 07?


Nicita73

Anbefalte innlegg

Leser om babyer som sover til 9-10-11, hvordan er det med deres små nurk,og når legger de seg?

Aleksander legger seg 2015-2030, får mat ved 0330-04 tiden, og kl 07 er det slutt, da må vi opp, sovner da igjen etter en times tid,og har en halvtimes hvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her holder hun sengen fra 21.00 - 09.00, noen ganger lenger. Prøver å vise henne at det er godt å sove leeeenge :)

Når vi står opp blir hun også trett veldig raskt og sover en ny time.

Å stå opp så tidlig som deg er nok mer vanlig, ikke minst når de blir større og slutter å få mat på natten, så jeg regner med at dette er kortvarig lykke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er stort sett oppe seks, så syv er luksus:) Han legger seg 19 da, har prøvd å drøye leggetida for at han skal sove lenger på morgenen, Men han våknet til samme tid uansett dessverre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her legger vi henne kl.21 så sover hun til sånn 9 om morgenen:)

I det siste har det vært en del tull med å legge seg. Vi legger henne til vanlig tid,så tar det en halvtime så våkner hun, gråter! Så må vi inn å gi tutt et par timer.....Men det er visst typisk for 4 måneders alder,leste jeg på småtroll!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min Aleksander står opp klokka 0615 han da :)

Han får som regel mat da før pappan tar over, han skal jo uansett opp og på jobb. Han har Aleksander oppe i en time ca, og legger ham igjen før han skal på jobb, så som regel trenger ikke jeg å stå opp før halv ni ca.

A. legger seg klokka 20, og har pleid å bare få mat rundt klokka 02.30, men i de siste nettene har han våknet OFTE :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har gitt henne en uvane, med å ikke legge henne før mellom 22 og 23:30. Hun sover jo til 09:30-10:00. Har hørt at hun skal regulere dette selv, men HS sa i forrige uke at vi skulle "lære" henne når hun skulle legge seg. Vi jobber med det. Siden det er vinterferie nå, og samboern min er hjemme, begynner vi vel med det neste uke når han skal opp til faste tider igjen...

Men jeg syns det har vært deilig når vi har fått lagt henne et par timer før vi har lagt oss, så jeg håper vi får det til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er oppe kl 5 hver morgen!!!!

Umulig å snu på den rutinen,

men hun legger seg iallefall tidlig, i 19 tiden..

Og jada prøvd med å legge senere, står like tidlig opp selvom;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i heimen er "vi" oppe fra 6 tiden. Lillemann har bare unntaksvis godtatt å sove lengre etter litt amming. Heldigvis tar mannen min det første skiftet før han drar på jobb så lenge det lar seg gjøre. Det tar ikke lange tiden før lillemann er trøtt igjen og da legger mannen min han ute i vogna og setter på babycallen. Etter en lur på en halvtime er han igjen klar. Da har jeg fått slappet av litt lengre.

(I natt var han våken fra klokken 3 til 5 og var helt klar for en ny dag. Bysset, roet, ammet - alt mulig, men han nektet å sove før ved 5 tiden...slikt blir man slitne av...)

Godt nytt er i allefall at lillemann har sluttet å våkne hver time. Han er våken to eller tre ganger om natten. Han legger seg ved 19 tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legging ved 20/21 tiden og så står vi stort sett opp mellom 9 og 10. Da spiser han to, tre ganger i mellom der men sovner med en gang igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julie legger seg kl 20:00 våkner rundt 01-02 en gang får mat sover videre til kl 06:00 så får hun mat så sover hun til ca 07-08 egentlig greit men må oppe noen ganger å sette i sutten da, håper det blir bare 1 nattmåltid snart men men.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi legger Sara kl.2000 og hun står opp kl.600 hver dag. sovner gjerne en time igjen i 10 tiden. hun våkner rundt 02-03 for nattmåltid.men av og til sover hun gjennom hele natten. Skulle gjerne ha sovet litt lengre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...