Gå til innhold

La henne et kvarter tidligere i går kveld...


Hoppetussa

Anbefalte innlegg

... og hun våknet et kvarter tidligere! Så vi har vært våkne siden kl 05 i dag vi...

 

Jaja, men jeg prøver igjen litt seinere. Det kan jo være at det skyldes hun får tenner, den ene tanna oppi gommen er like ved å bryte ut nå, at hun våkner så tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff da Hoppetussa, ser altså ikke ut som rådet mitt slo inn første kvelden...., men jeg tror fortsatt jeg ville prøvd et par kvelder til, hvis du orker da!. Det kan jo være som du sier at det er nye tenner på gang. De såkalt "ekspertene" mener jo at barn på vår alder senest bør legge seg rundt kl 19, og at det skal gi et godt sovemønster med søvn i 11-12 timer. Men så var det det da, at ingen barn er like, og alle har egne behov.......... ikke lett det her :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, lite jeg fikk dårlig samvittighet nå. Du trengte vel ikke akkurat et kvarter tidligere...Sorry. Håper det ordner seg snart, Per er tett i nesa og vil ligge ved siden av meg med fri tilgang til puppen. Trøtte både jeg og pappaen.

 

Håper på tenner jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, folkens, det var ikke meningen å legge skylda over på dere nå, altså! Det er opp til hver enkelt å følge de rådene som gis her, og jeg syntes det hørtes ut som et veldig godt råd! Kommer til å fortsette å legge henne litt tidligere, menjeg er litt usikker på hva jeg kommer til å gjøre i kveld, det er like før den ene tanna bryter fram, så jeg vet ikke om det er "verdt bryet" enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg slet også med at Albert våknet i 4-5 tiden og var lys våken, men jeg nektet rett og slett å stå opp så tidlig..:) Tok han opp i sengen vår, men lot lyset være av og snakket ikke noe særlig med han. Han holdt på slik lenge, men nå sover han til 7-8 tiden. Han legger seg ikke før 19.30- 20 tiden på kvelden. Men det kan jo være tennene som plager henne da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er lys våken, og hvis dette hendte(sjeldent) når jeg nattammet, tok jeg henne opp i senga. Men som jeg skreiv i forrige innlegg er terskelen HØY for å gjøre det nå, da står jeg heller opp. Jeg tror nok det er tennene, stakkars liten, men det begynner å bli slitsomt, ettersom jeg verken har mulighet eller ikke klarer å sove på dagtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...