*dea-medgullskattimagen* Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 hei! har regelmessig sammentrekning i livmormuskelen (INGEN skal nå fortelle meg at det ikke ER DEN!) for jeg har lyst til å vri meg i smerte hver gang det skjer.. sånn ca hvert 5-7 min.. men det varer kun opp til 15-50 sek. jeg får ikke smerter i magen egentlig, og magen kjennes ikke hard slik ALLE sier at den skal.. så jeg forstår ingenting, men føler på meg selv at det ikke kan være noe annet enn rier. hadde dette i går fra kl 15 også, og så gav det seg litt i natt. det skal også nevnes at det ikke var så vondt i går.. da var det bare 'litt' vondt. nå kjenner jeg det ganske så godt. MÅ magen bli hard når jeg har rier, og MÅ jeg kjenne det i magen? jeg gjør stort sett aldri det når jeg har mensen, og det sitter alltid nederst i korsryggen hos meg. vær så snill og svar. jeg har nettopp sendt sambo på jobb, og er helt alene i huset.
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Det har i hvert fall vært andre her som har fortalt at de bare kjente riene i ryggen. Lykke til:-)
Tenker på nr 4 Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 jeg fikk kunn riene i ryggen... Har du ringt føden??? Hvis ikke så burde du nok gjøre det:)
Gutt nr.3 "FØDEKLAR" Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Med førstemann hadde jeg smerter i ryggen, ikke så mye i magen egentlig. Kan ikke huske om magen alltid var hard. Det hendte at jeg med andremann fikk maserier (tror jeg det heter), da trodde jeg i mange timer at nå skjedde det, men det var bare falsk alarm. Så det er nok litt forskjellig - om du ikke har veldig lang reise, så kan du vel ta en tur innom føden så de får vurdere det der. Ring iallefall og hør med føden.
Stjerneregn Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 hei ! Fatt mot og ring føden ! Hvert 5 - 7 minutt og opptil 50 sekunders sammentrekninger høres ut som en modningsfase i mine ører. Jeg hadde rygg - og beinveer med min førstefødte og magen var langt i fra noen sprettball for å si det slik. Det med harde mager og kynnere er først i dette svangerskapet at har gått opp for meg hva er.. hehe. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå