.Julie87ogKevinGullet. Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 noen her som har opplevd kiling i føttene (under svangerskapet)?? Det kiler VELDIG i føttene mine nå, VELDIG ubehagelig!! i leggene mest! Ufattelig plagsomt, det er INNI så får ikke klø heller! Noen som vet åssen jeg kan stoppe det?!
.Julie87ogKevinGullet. Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 21. februar 2007 kjennes ut som det sprer seg oppover! *vræl*
stormgutt + soljente Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 det er det som kalles rastløse føtter. Sånn her og nå er vel bevegelse det beste, men får du det flere ganger kan tilskudd av kalsium og magnesium hjelpe. Det bør tas om kvelden, et par timer før leggetid. Utrolig plagsomt...
mamman&lilleprins Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Føler med deg! Har det akkurat likedan selv og tror jeg skal bli sprø noen ganger. Ser nok sikkert litt komisk ut der jeg ligger å spreller med bena, men det går heldigvis over etter en stund..
prinsesse fiona Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 Ja er det ikke forferdelig. Har det hver kveld og blir nesten desperat. Noen kvelder må jeg sitte i badekaret og spyle bena i kaldt vann. Lå våken i over en time forrige natten og hadde slike urolige ben. Kommer som regel om kvelden. Mange snakker om kalsium og magnesium, men man må vel sikkert ta dette en stund for å få det til å slutte. Har 6 uker igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå