Gjest Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 snuppis er 4mnd, og kan vel være i bagen en mnd til, avhengig av været. synes hun er liten til å bli flyttet over til sittedelen. hvordan har dette fungert for dere andre? har hørt at man kan legge sittedelen ganske langt ned? (har ikke testet det selv enda). til hennes fordel elsker hun å følge med, så får heller turene bli litt kortere så hun ikke blir utslitt.. erfaringer tas imot med takk...
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 hehe, spørsmålet mitt er om noen andre har tatt veien innom en annen vogn med større bag før de begynte med sittedelen i oth. er det nødvendig eller er det bare tull?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Tror det skulle å gå greit å gå rett til sportdelen på OTH. Jeg bor i England og her er det mange som ikke bruker bagdelen engang (på OTH), bruker bare sportdelen til nyfødte. Virker som det er mindre viktig her borte at barnet skal ligge flat de 6 første mnd.
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Det går nok helt fint, men jeg ville ikke brukt OTH som sportsvogn til barn under 1 år. Likte best å ha mitt barn mot meg det første året (har selv OTH nå).
C <3 M <3 E <3 Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 Vi brukte baggen til jenta mi var 5 måneder, lenger gikk det ikke. Hvertfall ikke nå når det er så kaldt. Hadde sikkert holdt lenger om sommeren. Synes og det var litt for tidlig å sette henne rett i sportsvognen, siden hun da kom til å sitte fra meg. Så vi gjor det enkelt, og kjøpte en kjempebillig Teutonia Mistral som vi bruker i mellomtiden. Den blir uansett en fin sovevogn enten i barnehagen eller hos besteforeldre når hun er stor nokk for OTH'en igjen. Etter min mening så syns jeg OTH passer best for barn over året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå