TaMegBar Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Er det noen som vet om testing av denne bilstolen? Noen som har den? Noen som vet om noen som har den, og hva synes isåfall de om den?
prins 07 og prinsesse 09 Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 vi har kjøpt denne vet ingen som har den. men det var av praktiske årsaker at vi kjøpte den,siden den kan brukes fra starten og helt til 18 kilo
mayaya Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Svigerinnen min kjøpte den, men fant ut at den var så voldsomt bratt i ryggen, at hun byttet den ut nesten med en gang... Men om det gjelder alle modellene, vet jeg jo ikke.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Kan jeg spørre hvilke biler de med Duo Logic har? Målte stolen og fant ut at den trenger ca.80cmfra seteryggen på forsetet til seteryggen på baksetet, jeg her også målt flere biler og lurer på hvilke biler denne stolen(og flere andre bakovervendte) er laget for. En må jo kunne sitte forran i bilen og....
TaMegBar Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2007 Ja, det står visst i bruksanvisningen hvilke biler som er egnet for den. Vi har en liten toyota corolla, men den står oppført under egnede biler..
Ioren Skrevet 28. februar 2007 #6 Skrevet 28. februar 2007 vi tenker å kjøpe denne, men vil prøve å feste den i bilen før vi kjøper noe.... har også en liten toyota corolla sedan, så vi får se hvor godt det passer =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå