Gå til innhold

krabber babyene deres enda??

Anbefalte innlegg

Skrevet

min gjør det ikke.. drar seg ikke fremover heller.. bare bakover...hihi;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke min heller. Ligger på stedet hvil her. Snur rundt på siden og tilbake igjen.

Skrevet

hun viser krabbe tendenser..men det går mest bakover her også ;)

Skrevet

Nei, prøver febrilsk å åle seg fremover, men uten suksess.... hun er søt da

Skrevet

Hun krabber ikke, men snurrer rundt og rundt og bakover - men det klarer hun til gjengjeld i ganske stor fart! :)

Skrevet

Sigurd krabber ikke på alle fire, men kommer seg ganske raskt fremover ved å krype, så her gjelder det å passe på! Kommer seg over dørstokker og alt mulig. Klarer til og med å kravle seg over mammaen sin når vi ligger i senga på morgenen. Kjempemoro!

Skrevet

Niks, det går bakover her også :-) Akkurat nå prøver hun febrilsk å komme seg opp på alle 4, men det tar et sekund så faller hun sammen! Men hun skal ha klapp på skuldra for innsatsvilje da - hun er iherdig :-)

Skrevet

Albert stiller seg på alle fire, men fremover går det ikke:) Sklir bare bakover enda. Blir jo så sint :D

Skrevet

Amanda har ikke strake armer når hun ligger på magen engang. Av og til er det koseligere å sammenligne på septemberklubben.. Men det er jo på juli-klubben det er best å være da så jeg holder meg her =)

Skrevet

Nora er oppe på alle fire og tripper seg forsiktig bakover;-) Men framover går det ikke nei! Litt hissig, men synes mest det er gøy uansett hvor hun kommer, hun! Det er jo så mye spennende å smake på uansett hvor hun kommer...

Skrevet

Prøver, men får det ikke helt til... Men kryper i hvertfall bort til det hun vil utforske...

Skrevet

Kommer seg ikke fremover enda.. Men kommer seg rundt i ring og bakover.

Skrevet

Alexandra kom se på fram rett før helga, så skjønt da var då.. gjer da helst når hu trur me ikkje ser på

Skrevet

godt å høre at det er flere.. de fleste faktisk, av july-barna som ikke har begynt å krabbe enda:)

det går jo veldig fort når de først begynner.. jenta mi prøver også noe veldig å komme seg fremover for å nå leker osv og blir ganske så sinna innimellom ja;)

Skrevet

Emma Katrin står kun på alle 4 og gynger. Ellers åler hun seg fort framover:)

Skrevet

Karsten er på strake armer på gulvet og ser ut som om han skulle ønske han kunne krabbe. Snurrer i ring på magen, klarer å dra seg frem noen cm etter armene, men det er det... Har en gang vært oppe på fire (tær og hender), men ikke gjort det igjen heller... :o)

Skrevet

Null krabing her, og nesten null ligging på magen, så her blir det hoppe-pårompa metoden etterhvert:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...