Gå til innhold

Uff,Tror ikke sambo vil ha flere barn jeg=o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror ikke sambo vil ha flere barn jeg...=o(

Hadde en liten samtale med han før han dro på jobb igjen...

Skal prøve å gjenngi

Han: Hvorfor var du sur i stad??

Jeg: Er forsatt sur...

Han: hvorfor??

Jeg: Du vet hvorfor

Han: Kan du ikke bare glemme det?

Jeg: Kan ikke BARE glemme det. Dette er noe jeg ønsker mye og kan ikke BARE glemme det...

Han: Men jeg vil ikke...Eeh Jeg er ikke klar, nå...

Jeg: Du er ikke klar nå, du vil ikke ha flere.

Han:*sier ikke noe*

Jeg:*forsetter* Men uansett så trenger jeg tid og på min måte fordøye dette og kommer over...

Samtale slutt...

Sitter her nå med gråten i halsen, og helt forvirret... Så da vet jeg vel det da...TYPISK enebarn...

Uff...Skal prate med han i morgen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff.... Jeg vil saa gjerne si deg noen troestende ord naar jeg leser dette, men jeg vet jammen ikke hva jeg skal si! Jeg Sender deg hvertfall en stor, varm troesteklem, og krysser fingrene for at samtalen i dag kan komme frem til noe positivt, og at det ikke er definitivt at han ikke vil ha flere barn.

Kanskje han boer analysere skikkelig for deg akkurat hvorfor, og finne ut av hvilke ting som staar i veien for det... Kanskje noe av det er mulig aa loese?...

Lykke til i alle fall!!!!

Stooooooooooooooor klem!!!!!!!

Skrevet

Hei..=o)

Det var hvertfall oppløftende det du skrev...=o) Skal ikke så mye til egentlig...

Jeg håper det vil løse noe, for jeg kan ikke gå rundt som en zombi i 3 år, det går bare ikke...ja, vi får håpe vi kommer noe vei...

Men tusen takk for klemmene...Hjelper mye det og...

Klem

Skrevet

Babycakes,

Her kommer nok en KLEM til deg, det fortjener du idag :=)

Klem,klem!

Skrevet

Klemmer i fleng til deg! Og legger noen skillingsboller i innboksen din :)

Virkelig trist at han har uttalt det; men som BarniHodet sier: noen av utfordringene går det nok an å løse! Prate om saken, få han til å se ting fra andre perspektiver - vet det ikke er lett... og sender en klem til.. det er nok det jeg er mest flink på!

Skrevet

AwholeNewWorld: =o) Tusen takk for klemmen

Bare Ine: Jo, vi har ikke pratet ennå og jeg gjør jo alt for å ikke være i samme rom som han...Bare viker unna og ikke vil ha noe med han å gjøre...

Men skal snakke om det i dag...Etter at lille gutt har lagt seg...

Uff, kjenner jeg har vondt i magen bare å tenke på det..=o(

Tusen takk for alle klemmene, de gjør godt, og det er sant..=o)

klemmer tilbake...

Skrevet

Ikke noe godt å tro det sikkert!

Utifra hva han har sagt før, så er jeg nok 110% sikker på at han vil ha et barn til, han trenger "bare" litt tid!

Det er ikke BARE for oss jenter det, ikke når vi har regna ut alt, og har alt klart i hodet!

Klemmer fra

Skrevet

Hei...

Jo, du har nok rett, men det virket ikke sånn i går, får se hva som skjer senere...

Kjenner kvalmen kommer smygene hver gang jeg tenker, nå må vi snakke...Uff hater den setningen...=o(

Tusen takk for klemmen...=o)

Klemmer tilbake...

Skrevet

Jeg skjønner! :o(

Selvom sambo her ønsker barn, så hater jeg å snakke om det, fordi han er av typen "skjer det så skjer det".

GLEDER seg liksom ikke til å planlegge og sånn.

Og guuuuud hvor mye jeg har på hjertet!

Hva skal du snakke med han om i dag da?

Skrevet

Kjaere, kjaere *BabyCakes*!

Ser du sliter veldig i dag, og har det vondt og gruer deg til samtalen.... Haaper egentlig du naa i skrivende stund har faatt det overstatt, og med positive utfall!! Jeg er hvertfall spent paa hvordan det gaar, og tenker paa deg...

Sender deg enda flere varme klemmer og haaper du kan finne litt troest og glede i dem!

Er her i hvertfall om du trenger aa snakke ut og finne litt troest!

Lykke til!!!!

(hmmm... hoertes vel trist ut alt dette her, men ideen er hvertfall aa muntre deg opp og stoette deg saa best jeg kan via internett!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...