Gå til innhold

My GOD - jeg er gravid!! :) :) :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke lenge - kuttet pillen i november, dette blir 4 pp. Men denne gangen var det første gang vi koste oss dobbelt opp på EL dagen og dagen etter - da satt den! :)

Hadde ingen symptomer nå - kun ømme bryster og i dag følte jeg masse mensenromling og trodde vel egentlig at tanta var på vei ja...de andre gangene har jeg hatt mange innbilte symptomer ;)

åååhh.. se ?? grattis::):. heldig du.. vi kommer vi etter også snart :).. du?.. et lite spørsmål.. eh.. er tappen din veeeldig lav.. og langt innover?..har 1 uke til ikm.. og den er mye lavere enn jeg noengang har kjent den. :)

Annonse

jeg tester alltid for tidlig.. i håp om at dne kanskje.. vil gi utslag >:)..er på dag 8 over el.. som var den 11 februar..eller 12.. :).. da skal du ha ikm når?.. egentlig skal jeg ha ikm på onsdag neste uke..

mine symptomer er .. stikkinger nederst i magen.. varm i neder regionen av magen.. oppblåst.. eller lite.. :):. du må ta var e på den lille.. :)):. klem

Annonse

Tusen takk for alle gratulasjoner!!! Dere er gode dere :) Her inne unner vi hverandre det gode budskap selv om man har ventet og venter selv :)

Nå har jeg booket legetime og skal ta innvendig ultralyd i uke 6 (for å se at alt ligger riktig og at hjertet pumper :) Gjorde det sist også - og det er en litt betryggende ting.

Har ingen symptomer - bare ømme brystvorter :)

Håper at spiren sitter godt til uke 12!

Sender dere massssssssssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeee babystøvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv :)

Gleder meg til at vi blir en stor gjeng på 1.tri! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...